Slimmad 13" Laptop Sleeve från Knomo

Slimmad 13" Laptop Sleeve från Knomo

Knomo, det moderiktiga Londonbaserade märket, som designar high-end väskor och tillbehör till mobila enheter, lanserar nu en ultralätt och slimmad 13" laptop sleeve.

Knomo´s ultralätta Slim 13" laptop sleeve är gjord av en slitstark nylon-quiltning och ger det ultimata skyddet mot stötar och slag. Den unika designen sticker ut från mängden och är också superbekväm, med en stor utvändig ficka på baksidan för kablar och dokument samt en mindre ficka på framsidan för mobiltelefoner, kreditkort m.m. Sleeven har en avtagbar axelrem/cross body-rem och finns i svart färg med alla läckra och bekanta Knomo designdetaljerna.

Artnr: 24-058-BLK

Fuktioner:
·  Lätt nylon-quilt
·  scotchguard-beläggning
·  Justerbart handtag och dragkedja
·  Stor ficka på baksidan och en mindre ficka på framsidan
·  Avtagbar axelrem/cross body-rem
·  Förvaringsfack med skyddande vaddering
·  Möjlighet att registrera väskan med Knomo ID tracking system på  www.knomo.com

Storlek och mått:
·  13"
·  Passar till datorer 33 x 22 x 3 cm
·  Utvändiga mått: 35 x 25 x 4 cm
·  Vikt: 0.6 Kg

Rekommenderat utpris för Knomo Slim 13" Laptop Sleeve är 499 kr.

Återförsäljare:
För information om återförsäljare, kontakta EET Europarts via telefon 08-507 510 00
eller via kundservice@eeteuroparts.se

Se fler KNOMO produkter här.

Om KNOMO:
Knomo är ett moderiktigt Londonbaserat designföretag som grundades 2004. Knomo´s designers arbetar passionerat med att skapa attraktiva och praktiska väskor och tillbehör för mobila enheter, med en genomtänkt funktionalitet och elegant design. Knomo använder endast de bästa materialen, allt förarbete är av hög kvalitet och varje detalj och funktion betraktas noggrant. Knomo´s ambition är att designa väskor som människor älskar att bära.

Knomo (sammansatt av orden knowledge’ och ‘mobility’) har vuxit framgångsrikt under nästan 10 år, och under 2013 så har företaget återlanserat sitt varumärke med helt nya dam- och herrkollektioner. Allt inleds med en ny logotyp symboliserat med en "räv", som kännetecknar intelligens och kunskap - de två saker som bäst återspeglar Knomos varumärkesidentitet.

My KNOMO ID:

Det unika Myknomo ID "If lost" numret som finns invändigt  i Knomo´s produkter fungerar när det registrerats på www.knomo.com, som en identifikationskod om produkten tappas bort. Hittas produkten, kan ägaren identifieras via koden, och Knomo står för att produkten kostnadsfritt returneras till ägaren.

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Computer & Printer parts, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security samt Point of Sale & Digital Signage.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 400.000 artiklar fördelat på mer än 300 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Libratone, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 30 säljkontor i 26 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter närmare 400 anställda, servar mer än 40.000 återförsäljare och hanterar mer än 750.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.