Nya MINI JAMBOX med MAXIMALT ljud

Nya MINI JAMBOX med MAXIMALT ljud

Ultrakompakta MINI JAMBOX är tillverkad av ett enda stycke aluminium. Detta för att ge designen en ikonisk och skulptural utformning, samtidigt skapar aluminiumhöljet de bästa förutsättningarna för ett bra ljud från denna lilla högtalare.

MINI JAMBOX är i fickformat och kan tas med överallt. Den spelar upp ljud från Bluetooth-enheter, till exempel smartphones, surfplattor och bärbara datorer, vilket gör underhållningen komplett med en fantastisk trådlös ljudupplevelse, oavsett om det är, filmer, TV, spel, radio, streaming, webbinnehåll eller telefonsamtal som spelas upp.

Läckert ljud
MINI JAMBOX är utrustad med två neodymium-högtalare och en passiv bas-reflex. Det skapar en maximal ljudkvalitet i högtalarens kompakta låda. Med avancerad DSP (Digital Signal Processor) teknik är MINI JAMBOX optimerad för att återge alla typer av ljud på ett unikt sätt, ljudspår både från film, spel, röster och olika genrer av musik från hip hop till klassiskt.

Smart Jawbone App
Gratis app till MINI JAMBOX (Jawbone App) finns till iOS och Android. Appen gör det möjligt att bland annat organisera sina spellistor, och lägga till iTunes, Radio och Spotify musikbibliotek till Jawbone appen så du kan komma åt alla spellistor från ett ställe.

Den nya Jawbone Appen har också en rad andra praktiska funktioner - inklusive namngivning av MINI JAMBOX, och möjlighet att välja mellan 11 olika röster och 8 olika språk för den inbyggda "rösten" i MINI JAMBOX'en.

Nio olika färger
MINI JAMBOX finns i nio olika varianter. Varje variant har sin egen färg och ett mönster på högtalargallret, vilket återspeglas av modellens namn, Purple Snowfalke, Blue Diamond, Aqua Scales, Graphite Facet, Red Dot, Green Dot, Orange Dot, Silver Dot och Yellow Dot.

MINI JAMBOX är batteridriven och spelar upp till 10 timmar på ett fulladdat batteri. Högtalaren laddas via USB-kabel och det medföljer även en 3.5mm stereo-kabel.

Tekniska specifikationer:

Dimensioner:
·  L: 154 mm
·  B: 24.5 mm
·  H: 58 mm
·  V: 255 gram

Ljud:
·  Proprietary acoustic drivers (stereo pair)
·  Proprietary passive bass radiator
·  Type 1-kompatibel mikrofon

Anslutningar:
·  Bluetooth 4.0 (w/ BTLE)
·  3.5 mm stereoingång
·  Micro-USB Port (endast för uppladdning)
·  Simultan multipunkt: anslut två enheter samtidigt
· Micro-USB Port (för laddning samt uppdatering av mjukvara)

Ström och batteri:
• På/av-knapp
• 10 timmars uppspelning med ett fulladdat batteri

Rekommenderat utpris för MINI JAMBOX är 1499 kr.

MINI JAMBOX distribueras i Norden av EET Europarts, som kan upplysa om närmaste återförsäljare via telefon 08-507 510 00 eller via kundservice@eeteuroparts.se

Se fler JAMBOX-produkter här!

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Computer & Printer parts, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security samt Point of Sale & Digital Signage.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 400.000 artiklar fördelat på mer än 300 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Libratone, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 30 säljkontor i 26 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter närmare 400 anställda, servar mer än 40.000 återförsäljare och hanterar mer än 750.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.