Ny och allsidig Loewe bild 5 TV

Ny och allsidig Loewe bild 5 TV

Elegant design och innovativa funktioner för en ännu bättre TV-upplevelse.

Loewe´s senaste TV, Loewe bild 5, är en perfekt high-end TV som kombinerar teknisk innovation med sofistikerad design. De eleganta färgalternativen ger inredning- och designentusiaster en stor kreativ frihet. Loewe bild 5 finns med högtalartyg i fyra olika färger: Cappuccino, Petrol Blue och de nya Light Grey och Graphite Grey nyanserna och gör Loewe bild 5 till ett unikt designobjekt som passar perfekt i alla inredningsmiljöer. Teknikentusiaster kommer att vara entusiastiska över det uppdaterade "Loewe os" användargränssnittet och den nya raffinerade Loewe Assist fjärrkontrollen. Loewe bild 5 är ännu ett bevis på att "Loewe - Made in Germany" står för både teknisk innovation och perfektion i design.

Perfekt stylad

Kombinationen av kvalitet och funktionalitet gör automatiskt Loewe bild 5 till en naturlig mittpunkt i rummet. Det specialutvecklade högtalartyget, de sofistikerade chassi-färgerna och eleganta aluminiumlisten på högtalaren gör bild 5 TV:n enastående och unik. Många olika placeringslösningar, väggfästen, golvstativ och elegant bordsstativ gör det möjligt att placera Loewe bild 5 precis som du önskar och gör TV:n till en fantastisk och flexibel följeslagare i alla slags inredningar. Det integrerade kabelsystemet döljer kablarna, förhindrar irriterande kabeltrassel och gör det möjligt att placera TV:n var som helst i rummet.

Perfekt ljudkvalitet

Ett inspirerande och estetisk designobjekt - Loewe bild 5 sätter nya standarder för TV-teknologi. Det strukturerade "Loewe os" användargränssnittet och Loewe Assist fjärrkontrollen gör det enkelt att styra både TV:n och ljudfunktionerna. Med 5.1 multi-channel audio-decoder, streaming-möjligheter som Amazon Video, Maxdome, YouTube och TIDAL samt Digital recording DR+ med Multi-Recording och blixtsnabba kanalbyten garanterar en kompromisslös hemmabioupplevelse. Loewe bild 5 återger, liksom alla andra TV-apparaterna från Loewe, imponerande skarpa bilder med den senaste DVB-T2 HD-standarden. Genom att köpa till en Loewe Feature Upgrade Stick kan smartphones, hörlurar eller tangentbord enkelt kopplas ihop med Loewe bild 5 via Bluetooth. Det integrerade stereoljudet med en stängd basreflex-box och 2 x 40 W uteffekt levererar en kraftfull och exakt ljudupplevelse.

Teknisk data

Skärmstorlekar: 32“ / 40“ / 48“ / 55“
Skärm: LCD med E-LED backlight
Upplösning: Ultra HD (3840 x 2160) (32“ Full HD resolution 1920 x 1080)
signalmottagning: DVB-T2 / DVB-C / DVB-S2 / UHD@60Hz (gäller ej 32“)
Anslutningar: 4 x HDMI UHD / 1 x USB 3.0 / 2 x USB 2.0 / WLAN / Bluetooth möjligt med Loewe Feature Upgrade Stick
32“: 3 x HDMI / 1 x USB 3.0 / 2 x USB 2.0 / WLAN / Bluetooth möjligt med Loewe Feature Upgrade Stick
Ljud: 2 x 40 W

Loewe bild 5

Loewe bild 5 finns i storlekarna 32", 40", 48" och 55". Färgvarianter: Graphite Grey, Light Grey, Cappuccino och Petrol Blue (Petrol Blue endast vid köp av cover kit).

Rek. utpriser:

Loewe bild 5.32 (lanseras i maj 2017)
Loewe bild 5.40, kr. 26.999,-
Loewe bild 5.48, kr. 31.999,-
Loewe bild 5.55, kr. 36.999,-

Loewe cover kit, Petrol Blue: 32" kr. 999,- / 40" kr. 1.099,- / 48" kr. 1.099,- och 55" kr. 1.199,-
Loewe Feature Upgrade Stick finns till rek. utpriset kr. 1.199,-

Loewe bild 5 beräknas att finnas i butikerna från mars/april 2017.

Hitta Loewe återförsäljare på www.loewe.se

Distribution

Loewe produkterna distribueras i Norden av EET Europarts. För ytterligare information, vänligen kontakta EET Europarts AB via tel: 08-507 510 00.

För produktinformation och upplysningar om närmaste Loewe återförsäljare, se mer på www.loewe.se

About Loewe

Loewe invented television 80 years ago and since then has remained true to its “Made in Germany” quality commitment. The development, production and service departments are based in Kronach (Upper Franconia). Loewe products are designed to last and save energy. State-of-the-art technology, high-quality materials, precise workmanship, regular software updates and not least the timeless design all ensure sustainable as well as universally recognisable products.

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Server, Computer & Printer parts, Storage & Network, Mobile Parts & Accessories, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 1.000.000 artiklar fördelat på mer än 700 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF, Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 32 säljkontor i 27 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter mer än 500 anställda, servar mer än 44.000 återförsäljare och hanterar mer än 1.000.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.