Ny Loewe-TV med personlighet och fantastiskt ljud

Ny Loewe-TV med personlighet och fantastiskt ljud

Den tyska tillverkaren Loewe presenterar en TV-nyhet, som förenar bildoptimering, ljudkvalitet och läcker design. Connect ID sätter personligheten främst och visar vägen till fantastiska TV-upplevelser utan att kompromissa på varken smak eller utseende.

Loewe lanserar nu en helt ny serie av design-TV: Connect ID. En färgrik och mångsidig TV-nyhet, som kan allt, bara ännu bättre. Två fronthögtalare och två ”Down Fire” subwoofers i eget slutet kabinett säkrar suveränt ljud. Förbättrad belysning och ökad skärpa ger en perfekt bild.

Kombinerat med enastående nätverksmöjligheter, DR+ Streaming, Internetåtkomst och Loewe Apps till Ipad är Connect ID ett säkert val för alla, som inte vill kompromissa på kvalitet och möjligheter.

Snygg och färgrik design
Det är inte bara tekniken som Loewe är bortskämda med. ID står för ’Individual Design’, och det är ledordet för Loewes TV-nyhet, som sätter den personliga stilen främst. Med tre olika skärmstorlekar i två varianter (med och utan DR+ hårddisk), 12 olika färgkombinationer för TV-ram och TV-kabinett, samt 30 olika placeringslösningar är Connect ID helt enkelt en fantastisk TV – på 2.160 olika sätt.

Det eleganta TV-kabinettet sträcker sig över hela baksidan och täcker ramen på undersidan, som ger plats till den tygbeklädda högtalaren under skärmen.

Sett från sidan påminner profilen om ett J, som fäster sig omkring ramen, och Connect ID står vackert och stilrent från varje vinkel. Kombinerat med dolda kablar är TV:n lika vacker att titta på, friststående i rummet eller monterad på väggen.

Connect ID finns med 30 olika placeringsmöjligheter – till exempel till bord, vägg och golv. Så oavsett rummets storlek, inredning och stil, finns det stora möjligheter till att säkerställa TV:n en snygg och optimal placering.

Loewe Connect ID finns i butik från 1. Juni, i storlekarna 32“, 40“ och 46“ till rek. Konsumentpris från 17.999:-

För närmaste Loewe återförsäljare kontakta Kjaerulff 1 AB på tel. +46 40 67 97 400 eller direkt här på Hitta Loewe Återförsäljare