Naturliga material - Naturligt ljud med Grape

Naturliga material - Naturligt ljud med Grape

Musikinstrument har gjorts i trä i århundraden, helt enkelt eftersom det berikar musiken med ett varmt och naturligt ljud. Grape® vill få denna kvalitet till sina hörlurar. Grape drar nytta av den bättre resonanseffekt som trä har jämfört med metall eller plast, vilket gör det till en verkligt trevlig upplevelse att lyssna på din favoritmusik.

Men träkapslingarna gör inte jobbet på egen hand. Högkvalitativa högtalarelement behövs också.  Högtalarelementen har unikt utvecklats och finjusterats för att återge musikkällan med kraftfull bas, tydlig mitten och skarpa toppar. Grape® hörlurarna förkroppsligar denna exceptionella kombination. Slående träfinish kombinerat med ett enastående naturligt och balanserat ljud samt mikrofon på de flesta modeller. Varje par hörlurar testas för att uppfylla de högt ställda kraven. Och ambitionen är att ge dig Grape®- musik.

Grapes ansvar
Grape® är medvetna om att valet av material har sitt pris. Trä är ett begränsat och värdefullt naturmaterial. Men trä kan också förnyas. Det är därför som Grape® har åtagit sig att donera 1 dollar för varje par hörlurar som säljs till en ansvarig organisation som arbetar för att bekämpa den globala avskogningen. Två gånger om året utser Grape® en värdig organisation och göra en donation till. På Grapes hemsida kan du följa deras åtagande att hålla en balanserad miljöpåverkan av produkterna.

Här kan du läsa en broschyr om Grape och deras produkter

Nedan kan ni se ett par exempel ur Grapesortiment hos EET Europarts:

Grape I110 Bamboo In Ear Headphones With microphone
Artnr: 210114
Features:
Exclusive carrying bag
Microphone for answering phone calls. Features may vary
Natural and clear sound with rich bass
Noise reduction by isolating design
Real wood body for elegant design and excellent sound
Silicone tips in 3 sizes for perfect and custom comfort

Grape O300 Ebony On Ear Headphones With microphone

Artnr: 210301

Features:
Exclusive carrying bag
Foldable at the ear cups
Microphone for answering phone calls. Features may vary
Natural and clear sound with rich bass
Real wood body for elegant design and excellent sound

Klicka här för att se samtliga Grapeprodukter hos EET Europarts.

EET Europarts är en fokuserad distributör med inriktning på lagring, minne, konsumentelektronik, komponenter, tillbehör, övervakning och reservdelar. Vi har mer än 400.000 olika artiklar tillgängliga.

EET Europarts representerar ett brett spektrum av ledande tillverkare inklusive HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Axis, Cisco, Synology, QNAP, Mobotix, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Sling Media, Sweex, Toshiba, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, mikrolagring, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Garmin, Jawbone, Kensington och många andra. För mer information besök www.eeteuroparts.com