Knomad – Organisern som håller reda på smartphones, tablets ... och allt annat....

Nya Knomad Portable Organiser har plats för både tablet, smartphone och alla andra sakerna du också måste ha med dig.

Ett liv på vägen anno 2014 är otänkbart utan teknik. Med smartphone, surfplattor och bärbara datorer håller vi oss uppdaterade 24/7. Även när vi är on-the-go. Världen är full av personer som ständigt är på språng, men ändå alltid är anslutna till omvärlden; via e-post till kontoret, via Skype till familjen via Facebook till vänner - eller via Twitter till resten av världen.

Engelska Knomo, känd för sina enastående väskor, fodral och etuier som utformats speciellt för smartphones, tablets och bärbara datorer - designed for life on-the-go. Knomo lanserar nu ”Knomad Portable Organiser” som skapar ordning och reda bland dina digitala enheter och tillbehör.

Knomad Portable Organiser en liten mapp (ett fodral) för lagring och transport av tablets och smartphones. Knomad erbjuder utrymme för övriga förnödenheter, till exempel. kreditkort, pass, pennor, laddningskablar, etc. .. I Knomad allt är ordentligt placerat i passande fack och fickor - säkert och på ett ställe.

Knomad Portable Organiser är tillverkad i en läcker och slitstark bomullscanvas, genialt designad så att det finns plats för allt du behöver.

Knomad Portable Organiser finns i två olika storlekar (Tablets upp till 8 "och tablets upp till 10") och finns i flera olika färger. Dessutom finns det Knomad-modeller med ett exklusivt och högpresterande slim-line batteri (5000mA), så din tablet och smartphone kan laddas när du är på språng eller under resan.

Om Knomad Portable Organiser:

• Praktisk och smidigt designad vikmodell
  • Framställd i en slitstark light-coated bomullskanvas med knappar i mässing och detaljer i läder.
  • Stötabsorberande förvaringsficka till tablets (upp till 8" eller upp till 10")
  • Viklås; Knomad har ett dubbelt viklås, som garanterar fullständigt skydd av innehållet under transporten (on-the-go)
  • Dedikerade ytor, fickor och hållare till: batteri, smartphone, kreditkort och pass samt elastiska hållare för kablar och pennor m.m.
  • Kan erbjudas med eller utan exklusivt, Knomo-brandat CasePower slim-line batteri (kapacitet på 5000mAh, motsvarande 2,5 x iPhone 5S uppladdningar), inkl. laddkabel till iPhone 5 (Lightning) & mikro-USB-kabel.
  • Inkl. My Knomo ID

Modeller och priser:

Knomad Portable Organiser, Mini
Har plats för tablets upp till 8", finns i följande färger: Oliv, Blå, Svart och Sand

Rekommenderat utpris utan batteri 499:-
(inkl. CasePower batteri 1195:-)

Knomad Portable Organiser, Air / 10"
– lanseras under augusti månad.
Har plats för iPad Air eller andra tablets upp till 10", finns i följande färger: Svart och Sand

Rekommenderat utpris utan batteri 599:-
(inkl. CasePower batteri 1299:-)

Knomad lanseras även i olika lädervarianter under hösten 2014.

Återförsäljare

Återförsäljare av Knomo produkter är bla:. Digital Inn, Grafit, Macforum, MacSupport, Dustin, Kullander mfl.

Information om övriga återförsäljare kan få av EET Europarts via tel: 08-507 510 00

Se flera KNOMO produkter här

Knomad på Knomo webbsidan

Om KNOMO:
Knomo är ett moderiktigt Londonbaserat designföretag som grundades 2004. Knomo´s designers arbetar passionerat med att skapa attraktiva och praktiska väskor och tillbehör för mobila enheter, med en genomtänkt funktionalitet och elegant design. Knomo använder endast de bästa materialen, allt förarbete är av hög kvalitet och varje detalj och funktion betraktas noggrant. Knomo´s ambition är att designa väskor som människor älskar att bära.

Knomo (sammansatt av orden knowledge’ och ‘mobility’) har vuxit framgångsrikt under nästan 10 år, och under 2013 så har företaget återlanserat sitt varumärke med helt nya dam- och herrkollektioner. Allt inleds med en ny logotyp symboliserat med en "räv", som kännetecknar intelligens och kunskap - de två saker som bäst återspeglar Knomos varumärkesidentitet.

My KNOMO ID:

Det unika Myknomo ID "If lost" numret som finns invändigt  i Knomo´s produkter fungerar när det registrerats på
www.knomo.com, som en identifikationskod om produkten tappas bort. Hittas produkten, kan ägaren identifieras via koden, och Knomo står för att produkten kostnadsfritt returneras till ägaren.

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Computer & Printer parts, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security samt Point of Sale & Auto ID.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 600.000 artiklar fördelat på mer än 500 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 31 säljkontor i 26 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter närmare 500 anställda, servar mer än 40.000 återförsäljare och hanterar mer än 750.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.