Kensington KeyCover – snyggt skyddande tangentbordsskal som höjer produktiviteten.

Kensington KeyCover är det optimala tillbehöret till din iPad. Det ger dig både ett snyggt skyddande skal i aluminium och funktionaliteten av ett trådlöst Bluetooth®-tangentbord.

Produkten kombinerar snygg design och estetik med ett 360° hårt skyddande skal med extra skydd för hörnen på din iPad. Finishen på ytan skyddar mot fingeravtryck och fläckar så den alltid ser fräsch ut. Undertill finns gummifötter som ger ökad stabilitet och ett ökat skydd, så att KeyCover inte repas eller skadas.

Inuti har KeyCover ett trådlöst Bluetooth-tangentbord (nordisk layout) med fullstora och högpresterande tangenter optimerade för att skriva. Det gör ditt arbete mycket enklare och effektivare än med andra tangentbord som har kortkommandon. Det medföljer även ett skärmskydd för att skydda din iPads Retinaskärm från repor.

KeyCover tangentbordet har ett inbyggd stativ för din iPad (4 gen, iPad 3 eller iPad 2) och du kan välja antingen att placera din enhet liggande eller i stående läge, för att kunna njuta av handsfree-visning av videor, filmer och spel. För en ökad bekvämlighet så väcker KeyCover automatiskt din iPad när du öppnar den, och sätter den i viloläge när du stänger locket. Naturligtvis passar KeyCover din iPad perfekt och när du använder tangentbordet ger det dig en fortsatt tillgång till alla portar, högtalare och både främre och bakre kameran. Skydda din iPad, maximera din produktivitet och lägg till ett touch av vackert borstad aluminium med Kensington KeyCover Hard Shell iPad® Tangentbord.

Funktioner:

• Kompatibel med iPad 4 gen, iPad 3 eller iPad 2

• Enkel åtkomst till I/O-portar, högtalare samt främre och bakre kamera

• Bluetooth®-tangentbord levereras med trådlös funktionalitet och fullstora tangenter

• Elegant och hårt aluminiumskal med mörk anodiserad finish som skyddar mot fingeravtryck och fläckar

• Gummifötter för en ökad stabilitet och skydd mot repor

• Medföljande skärmskydd ger dig det ultimata skyddet för en Retinaskärm

• iPad kan placeras i både liggande och stående läge

• Automatisk aktivering och viloläge när KeyCover öppnas eller stängs

• Pop up stand ger perfekt stöd åt surfplattan om/när väl plattan används i skrivläge

• iPad ingår inte

Produktinformation
Djup 15 mm
Bredd 205 mm
Höjd 320 mm
Bruttovikt 460 gr

Artikelnr: K39774PN

Rekommenderat utpris inkl moms är: 729 kr

Klicka här för att se samtliga Kensingtonprodukter hos EET Europarts

EET Europarts är en fokuserad distributör med inriktning på lagring, minne, konsumentelektronik, komponenter, tillbehör, övervakning och reservdelar. Vi har mer än 400.000 olika artiklar tillgängliga.

EET Europarts representerar ett brett spektrum av ledande tillverkare inklusive HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Axis, Cisco, Synology, QNAP, Mobotix, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Sling Media, Sweex, Toshiba, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, mikrolagring, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Garmin, Jawbone, Kensington och många andra. För mer information besök www.eeteuroparts.com