Flexibla plattskärmslösningar med wow-effekt

Flexibla plattskärmslösningar med wow-effekt

Ut med klumpiga tv-möbler och in med elegant design, som understryker hemmets stil.

Med en mängd stilrena och markanta placeringslösningar från tv-tillverkaren Loewe intar plattskärmen en elegant plats som slutlig finish i vardagsrummets personliga inredning.

Nu behöver plattskärmens placering inte skapa stilförvirring i hemmet. Oavsett om smaken är markant mittpunkt eller diskret placering, banar Loewe nämligen vägen för en rad flexibla placeringsmöjligheter som enkelt kan integreras i den kräsne ägarens inredning.

Målerisk mittpunkt
Spjutspetsen i kollektionen är Loewe Screen Lift Plus som verkligen stjäl uppmärksamheten utan att kompromissa med elegans och stil. Lösningen består av en lång, rund stång som från golv till tak utgör den bärande mittpunkten för plattskärmen.

Med sina runda former i borstad aluminium utgör Screen Lift Plus den perfekta partnern för denna stilrena plattskärms-TV och resultatet är en iögonenfallande uppställning, som leder tankarna till en målning på sitt staffli.

Loewe har samtidigt lagt vikt vid diskreta, funktionella lösningar. Exempelvis så  kan virrvaret av sladdar döljas inne i stången, så det stilrena uttrycket bevaras.

Integrerad möbel
För bostadsägaren med minimalistisk smak erbjuder Loewe en rad placeringslösninger, där plattskärm och stativ närmast smälter samman i en stilren möbel.

Med sina kubistiska former fungerar Connect-seriens Floor Stand C exempelvis som en naturlig förlängning av plattskärmens strama linjer, medan Floor Stand A från Art-serien skapar en rustik hållpunkt för den stora plattskärmens 46 tum.

Båda dessa lösninger kan fås med en liten plattform, som diskret integrerar familjens Blue Ray-spelare eller decoder i tv-möbelns läckra linjer.

För närmaste Loewe återförsäljare kontakta Kjaerulff 1 AB på tel. +46 40 67 97 400 eller direkt här på Hitta Loewe Återförsäljare