Fler high-end AV-märken

Fler high-end AV-märken

Kjaerulff 1 AB som bland annat distribuerar det exklusiva premium märket Loewe, har utvidgat sortiementet med fler high-end AV-märken.

Utöver Loewe ingår även:

beyerdynamic

beyerdynamic är ledande inom audioprodukter och audioteknik. Verksamheten utvecklar och producerar, med äkta pionjärsanda och fokus på kvalité, förstklassiga hörlurar och mikrofoner.

Sortimentet omfattar bland annat den nya semi-professionella serien av beyerdynamic Custom One hörlurar. Custom One är en läcker bärbar hörlur, som kan köpas i flera standardfärger och som kan individualiseras med utbytbara delar (headband, kuddar och kåpor). Custom One har justerbart ljud (Sound Slider med fyra positioner) och finns även med gaming-mikrofon.

Frislev

Frislev är specialdesignade tv-möbler och inredningslösningar med fokus på integration och design. En unik moduluppbyggningsprincip som gör det möjligt att anpassa Frislevs möbellösningar till individuella behov. Handplockade material, handgjorda tygluckor, exklusiv finish och dolt kablage – alltsamman utfört i elegant dansk design.

För närmaste återförsäljare kontakta Kjaerulff 1 AB på telefon: 040-6797400

Produktinformation och test av produkter

Kjaerulff 1 AB kontaktar du på telefon: 040-6797400 för mer information om utvalda märken, produkter och modeller, och för avtal om test av produkter.

Bildmaterial kan laddas ner här.