EET Europarts presenterar iConheli från Sandberg

EET Europarts presenterar iConheli från Sandberg

Här kommer ett perfekt julklappstips: iConheli är en cool bluetooth helikopter från Sandberg som kan styras från din iPhone, iPod Touch eller iPad.

Skaffa enkelt och kostnadsfritt iConheli Appen från App Store. Anslut helikoptern via Bluetooth och du flyger! Det inbyggda uppladdningsbara batteriet kan laddas från en USB-port med den medföljande kabeln.

Helikoptern är en spännande och kreativ leksak.
Träna tex på att

• flyga i perfekt runda cirklar
  • landa mjukt på en viss plats
  • glidstarta
  • hålla maskinen stilla i luften
  • flyga nära förbi utan att krocka

Det är bara fantasin som sätter gränser. Barn och entusiaster i alla åldrar kan vara med. Det är kul och lärorikt.

• Flygtid: 6-8 min | Laddtid: 25-30 min
  • Kontrollavstånd: Upp till 10 meter
  • Batteri i iConheli: 3.7 V, 160 mAh Li-Po
  • Storlek: 19 x 4.5 x 11 cm | Vikt: 43 g

Artikelnr: 462-00

Klicka här för att kika mer på iConheli (3D)

Se alla Sandbergprodukterna hos EET Europarts här

EET Group är en fokuserad distributör med inriktning på lagring, minne, konsumentelektronik, komponenter, tillbehör, övervakning och reservdelar. Vi har mer än 300.000 olika artiklar tillgängliga. Vi representerar ett brett urval av ledande tillverkare såsom; HP, Compaq, IBM, Lexmark, Sony, Hitachi, Seagate, Western Digital, Axis, Mobotix, Milestone, Freecom m.fl.