Beoplay höst/vinterkollektion 2017: Balans, harmoni & sinnesro

Beoplay höst/vinterkollektion 2017: Balans, harmoni & sinnesro

B&O PLAY har lanserat höst- och vinterkollektionen för 2017. Ett imponerande utbud av förstklassiga högtalare och hörlurar samt de senaste trådlösa hörlurarna, inspirerade av årstidens färgtrender från mode- och inredningsbranschen.

Den här säsongen har B&O PLAY arbetat med konceptet balans, harmoni och sinnesro. Färginspirationen i den nya kollektionen har hittats precis i den tidsperiod när det magiska höstljuset täcker det japanska landskapet med sofistikerade och oväntade färgkombinationer. De naturliga och uttrycksfulla materialen som används i kollektionen, som läder och aluminium, kommer i en färgpalett av lila (Lilac), violet, grå (Vapour) och djupbrun (Umber), dessa skapar tillsammans en färgpalett som snyggt kan kombineras med din höst- och vintergarderob.

Beoplay höst/vinterkollektion 2017 består av:

• Beoplay P2 – En personlig och makalös bärbar högtalare som enkelt kan tas med i väskan och även i fickan, precis där du vill. Designad av Cecilie Manz. Kollektionsfärger: Lilac, Umber och Natural.

• Beoplay H4 – Den nya arktypen inom segmentet av over-ear trådlösa hörlurar med en ren och modern design av Jakob Wagner. Kollektionsfärger: Vapour och Violet.

• Beoplay H5 – Ultraportabla och trådlösa hörlurar med toppkvalitet, designade för musikälskare med en aktiv livsstil av Jakob Wagner. Kollektionsfärg: Vapour.

• Beoplay A1 – En äventyrlig familjemedlem bland bärbara Bluetooth-högtalare med en vacker design av Cecilie Manz. Kollektionsfärger: Umber och Violet.
  • Pris och tillgänglighet

Beoplay P2 1.699 SEK

Beoplay A1 2.599 SEK

Beoplay H4 2.999 SEK

Beoplay H5 2.499 SEK

Beoplay höst/vinterkollektion 2017 är tillgänglig från 31 augusti.

Återförsäljare:

EET Europarts är distributör av B&O PLAY produkterna i Sverige. B&O PLAY finns bl.a. hos dessa återförsäljare: mStore, Ha-ges, Lars Bengtsson, Pause Ljud & Bild, Macforum

För information om övriga återförsäljare, vänligen kontakta EET Europarts AB via tel: 08-507 510 00.

Ladda ner högupplösta bilder: www.flickr.com/beoplay

OM B&O PLAY

B&O PLAY anses vara ett av de världsledande livsstils- och audiomärkena. Företaget grundades 2012 som ett systerbolag till Bang & Olufsen och är förankrat i företagets 90-åriga erfarenhet inom design, hantverk och produktinnovation. Vi producerar inte bara hörlurar, vi designar inte bara högtalare, och vi handlar inte bara om hemelektronik. Vi skapar erfarenheter som ger gåshud. Prova dig själv påwww.beoplay.com

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Server, Computer & Printer parts, Storage & Network, Mobile Parts & Accessories, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 1.000.000 artiklar fördelat på mer än 700 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Aten, Ubiquiti, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF, Clint, Podspeakers, Sandberg, Kensington, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 35 säljkontor i 27 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter mer än 500 anställda, servar mer än 44.000 återförsäljare och hanterar mer än 1.000.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.