B&O PLAY kompletterar BeoPlay A2 och Beolit 15 med innovativa funktioner för trådlös anslutning och nya färger.

De två imponerande kraftfulla Bluetooth-högtalarna från B&O PLAY har nu uppdaterats med ny teknik och nya färger.

Tack vare en innovativ teknik för trådlös anslutning kan du nu kombinera två BeoPlay A2-högtalare eller två Beolit 15-högtalare trådlöst för ett dubbelt så kraftfullt ljud och en imponerande stereoupplevelse.

Den trådlösa tekniken, som kombineras med den aptX-codec som ingår i både BeoPlay A2 och Beolit 15, ger en tekniskt avancerad plattform värdig äkta ljudfantaster:

– Enastående Bluetooth-stereoljud och streaming-kvalitet

– Minimal fördröjning och svarstid för ljudavkodning

Från och med i dag finns de båda högtalarna dessutom i nya svala, ”naturliga” färgutgåvor som lyfter fram grundkänslan av aluminium.

BeoPlay A2 är den snabbast säljande produkten under Bang & Olufsens 90-åriga historia. Den är kraftfull, bärbar och Bluetooth-kompatibel och ger ett innovativt, rundstrålande True360-ljud som gör att alla som befinner sig i närheten av högtalaren får lika bra ljud. Batteriet möjliggör upp till 24 timmars oavbruten lyssningstid.

Mer information om BeoPlay A2 hittar du här: www.beoplay.com/a2

Beolit 15 kan beskrivas som en ulv i fårakläder. Under den eleganta utsidan döljer sig en kraftfull ljudmaskin som garanterat överträffar dina förväntningar. Du får dessutom Bluetooth, True360-ljud och upp till 24 timmars batteritid – och ja, du kan ta med den överallt.

Mer information om Beolit 15 hittar du här: www.beoplay.com/beolit15

Priser:

Rekommenderat utpris för BeoPlay A2 är 3.499 SEK
Rekommenderat utpris för Beolit 15 är 4.699 SEK

Återförsäljare:

Hitta din närmast återförsäljare på: http://www.beoplay.com/FindStore

OM B&O PLAY

B&O PLAY är ett resultat av Bang & Olufsens långa tradition av utmärkt design, hantverk och produktinnovation – här har dessa värden tolkats till en ny typ av samtida produkter riktade till en designmedveten, urban publik med en aktiv livsstil.

B&O PLAY-portföljen innehåller bärbara produkter som används intuitivt och som är enkla att integrera i din vardag – hemma eller när du är på språng.

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Server, Computer & Printer parts, Mobile Parts & Accessories, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 700.000 artiklar fördelat på mer än 500 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF, Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 31 säljkontor i 26 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter närmare 500 anställda, servar mer än 42.000 återförsäljare och hanterar mer än 900.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.