En ny standard för universala AC-adaptrar till laptops från MicroBattery

En ny standard för universala AC-adaptrar till laptops från MicroBattery

Glöm allt strul och missförstånd med konventionella universala adaptrar med sina många olika kontakter, lägg inte ner din dyrbara tid på att söka efter dyra originaladaptrar. MicroBattery har nu tagit fram ett sortiment bestående av 6 AC-adaptrar där varje adapter är specifik per tillverkare och är då kompatibel med 90-95% av modellerna inom varumärket.

Funktionen “Try Me” gör att du redan i butik och innan förpackningen bryts, kan säkerställa att kontakten passar önskad modell. Det minimerar antal problem, missförstånd och du slipper även allt extra arbete med att leta rätt fram en dyr original-adapter.

Slimmad design och snyggt förpackad
Adaptern är snygg, slimmad och mäter endast 7 x 12 x 2 (cm) och väger 225 gram. Det gör den till det perfekta alternativet att ha som en extra adapter i hemmet, på jobbet eller i datorväskan på resan.

http://se.eetnordic.com/search.aspx?q=MBA09T215RS  MicroBattery AC-adapter kompatibel med Dell

http://se.eetnordic.com/search.aspx?q=MBA1036RS     MicroBattery AC-adapter kompatibel med Acer

http://se.eetnordic.com/search.aspx?q=MBA1138RS     MicroBattery AC-adapter kompatibel med Toshiba

http://se.eetnordic.com/search.aspx?q=MBA1144RS%20  MicroBattery AC-adapter kompatibel med Sony