HR-träff slår publikrekord!

600 åhörare. Kanske inte så mycket att orda om i underhållningssammanhang, men det är smått succéartat när det gäller ett seminarium i arbetsrätt.

Det är den årliga TIAN-dagen som lockar storpublik. Eller med andra ord: Tommy Iseskogs arbetsrättsliga nyhetsdag. Den 25 augusti samlar nämligen Talentum HR cirka 600 personer i Folkets Hus på Barnhusgatan där Tommy Iseskog talar om nyheter och förändringar inom arbetsrätt. Han informerar om utredningar, förslag, riksdagsbeslut samt AD-domar på ett underhållande, lättsmält – och ibland – kontroversiellt sätt.

”I år är det 20-årsjubileum för TIAN-dagen och det är otroligt roligt att så många sluter upp år efter år. Tommy Iseskog, som är en av Sveriges främsta experter inom arbetsrätt, gör seminariet både inspirerande och underhållande och det är ett bra tillfälle att hålla sig à jour på samtidigt som deltagarna får möjlighet att träffa HR-kollegor från hela landet. Därför har TIAN-dagen också blivit Sveriges största arbetsrättsseminarium”, säger Christina Sarand Sjöstrand, vd Talentum HR.

I samband med TIAN-dagen bjuder vi in till pressträff där vi diskuterar ett rykande aktuellt ämne, läs mer här.

För mer information, kontakta:

Lisa Rickardsson, marknadschef Talentum HR
E-post:
lisa.rickardsson@talentumhr.se

• ansvarig utgivare
  • arbetsmiljö
  • arbetsrätt
  • blogg
  • hr
  • human resources
  • jämställdhet
  • kompetensförsörjning
  • mångfald
  • personalfrågor
  • produktchef
  • rekryteringsverktyg
  • talentum hr
  • tommy iseskog

Talentum HR är ledaren inom värdeskapande HR. Vi hjälper våra kunder att koppla HR-frågorna till verksamhetsmålen. Genom kunskap, interaktiva processtöd och konsulttjänster stöder vi effektivt våra kunder i både praktiskt och strategiskt HR-arbete.