ebm-papst Building Connect

Smarta hus, på ett enklare sätt

Visste du att kommersiella byggnader slösar upp till 50% av den totala energianvändningen?

Ta kontroll över inomhusklimat, komfort och kostnader i dina anläggningar med hjälp av vår användarvänliga och molnbaserade lösning ebm-papst Building Connect.

Med ebm-papst Buiding Connect får du en flexibel, skalbar lösning, som hjälper dig att ta kontroll över kostnader och öka komforten genom att övervaka och fjärrstyra dina anläggningar i realtid.

- Fjärrstyr och hantera flera fastigheter

- Integrera med befintligt BMS

- Enkel installation - Plug and Play

- Ökad komfort och högre verkningsgrad hos kunder och anställda

- Effektivt och användarvänligt gränssnitt

- Minskade energikostnader

Samla in byggnadens data i realtid och erhåll tydliga rapporter för din fastighet. Analysera och justera därefter för optimal drift och komfort i anläggningen. Justeringar av inställningarna fjärrstyr du smidigt via valfri internetuppkopplad enhet.

ebm-papst Building Connect är skalbart och kan anslutas till befintligt BMS, eller andra system som redan återfinns i byggnaden.

Med ebm-papst Building Connect tar du kontroll över inomhusklimatet, ökar komforten samt sparar tid och pengar.

Systemet passar alla typer av anläggningar.

Läs mer HÄR