ebm-papst mobila fläktskola åker runt Sverige för att utbilda alla som vill veta hur man energieffektiviserar en ventilationsanläggning.

ebm-papst mobila fläktskola

Boka fläktskola 2023 – på plats hos er.

ebm-papst fläktskola vänder sig i första hand till ventilationstekniker, fastighetstekniker, projektledare, konsulter
och fastighetsförvaltare, som vill lära sig hur enkelt man kan energieffektivisera en ventilationsanläggning.
Nu finns möjligheten att samla ihop kollegor, eller andra intresserade i närområdet, till en skräddarsydd kompetenshöjare i fläktteknik – ute på plats hos er.

Flexibelt och pedagogiskt.
ebm-papst fläktskole-koncept är flexibelt. Antingen åker man ut med den mobila versionen av fläktskolan till er och ni tar del av utbildningen, utan att behöva lämna företaget. Alternativt kan utbildningen hållas i ebm-papst lokaler.
Bjud in kollegorna eller andra intresserade i närområdet. Den mobila varianten av ebm-papst fläktskola är som en husvagn i storlek och allt som behövs på uppställningsplatsen är två lediga parkeringsrutor.

Utbildningen är pedagogisk med livedemo av hur ett fläktbyte går till och vad man behöver tänka på, samt tydlig grafik som visar hur energiförbrukningen förändras vid ett byte till mer energieffektiva fläktar.

Lär er:
- Fläktteori
- Fläkt- och energiberäkningar
- Praktisk tillämpning
- Produktnytt
- Digitalisering
- Möjlig energibesparing vid fläktbyte.

Boka en skräddarsydd kompetenshöjare i fläktteknik för dig och kollegorna.

Välj vilket upplägg som passar er bäst:

1. Mobil fläktskola - med frukost
ebm-papst kommer ut till er och ställer upp sin mobila fläktskola och bjuder på kaffe och smörgås.
Tid 07.30 eller enligt önskemål.
Lämpligt deltagarantal 2-12 st.
Tidsåtgång: 60-90 minuter.

2. Mobil fläktskola - med lunch
ebm-papst kommer ut till er och ställer upp sin mobila fläktskola och bjuder på lunch.
Tid 11.30 eller enligt önskemål.
Lämpligt deltagarantal 2-12 st.
Tidsåtgång: 60-90 minuter.

3. Specialanpassad fläktskola
Möjligheterna är många med ebm-papst flexibla fläktskola. Du är välkommen att diskutera ett specialanpassat upplägg med någon av företagets regionsäljare.

Läs mer om hur du bokar fläktskola på ebm-papst hemsida HÄR