Nyheter og inspirasjon i fokus

Nyheter og inspirasjon i fokus

Den 6.–7. mars kommer industrimessene easyFairs PAKK & EMBALLASJE og easyFairs LOGISTIKK & TRANSPORT atter en gang til Exporama Senteret i Oslo. Messene er en unik mulighet for den som vil kartlegge markedet og se fremtidens muligheter innen produksjon og transport.

På årets messer vil de besøkende finne alt innen forpakningsmaskiner og -utstyr, etikett- og merkeutstyr, forpakningsmaterialer, styrings- og kontrollutstyr, digitale trykkpresser, transport- og logistikktjenester, infrastruktur, supply chain management, pakkeroboter, konsumentforpakninger, RFID, matproduksjon og mye mer!

– Dette er to industrimesser som kombinerer kunnskapsutveksling og forretninger. Både den som er her for å få inspirasjon og den som vil kartlegge markedet og gjøre forretninger på messen, skal få sitt, sier Jennie Heidenfors, prosjektleder for årets messer.

FOODTECH – matindustrien gjør sin entré på messen
Et nytt innslag i 2012 er at også utstillere innen matindustrien kommer til å være til stede som et tilskudd til easyFairs PAKK & EMBALLASJE. Dette er en bransje som ligger nært knyttet til forpakningsindustrien, noe som kommer til å gjøre årets arrangement enda mer komplett.

Kostnadsfrie aktiviteter som inspirerer og utdanner
Alt på messene er helt kostnadsfritt – inkludert et meget interessant seminarprogram som er bredere og mer kvalitativt enn noensinne. Ta del i ny, fersk kunnskap og nyttig inspirasjon innen design, miljø, trender, emballasje, matsvinn, supply chain management og mye mer. Et fullspekket program som fremmer så vel kreativitet som kunnskap.

– En stor nyhet i år er at de to industrimessene får selskap av ytterligere tre easyFairs-messer: FASTFOOD & KAFÉ, RESTAURANTEXPO og BUTIKKLEVERANDØR. Fem messer med mange fellesnevnere under ett og samme tak.

Et lite utvalg av de kostnadsfrie seminarene:

Entreprenørskap – HOVEDTALER
Med Bård Eker, Eker design

Climate Changes
Med Avd. for Klimatjenester, Meteorologi og Klimadivisjonen, Meteorologisk Institutt

Supply Chain Management
Per Tellef Arning, adm.dir. for ASKO Sentrallager

Hvordan påvirker emballasje innkjøp?
Cecilia Beadle Eis, Consumer Research Associate Manager Norway, AC Nielsen

Trendforskning og emballasjedesign – suksesshistorien Olden
Morten Kristiansen, seniorrådgiver/Brand Strategy Director, Dinamo design

Fremtidens lederskap
Solfrid Flateby, kommunikasjonsdirektør, Reitangruppen AS

Hele seminarprogrammet finner du på: www.easyfairs.com/INDUSTRIMESSENE.

For mer informasjon, kontakt Jennie Heidenfors, prosjektleder, +46 (0)31 89 95 42, jennie.heidenfors@easyFairs.com.

easyFairs är Europas ledande arrangör av tids- och kostnadseffektiva fackmässor. Mässorna pågår i två dagar och riktar sig enbart till inköpare och beslutsfattare. easyFairs har sitt huvudkontor i Bryssel och genomför årligen 100 mässor i 16 olika länder. För mer information besök www.easyFairs.com