Utökad plattform ger gränslös övervakning och säkerhetsanalys

Utökad plattform ger gränslös övervakning och säkerhetsanalys

Dynatrace utökar nu sitt ”Grail data lakehouse” till att omfatta ytterligare datatyper med grafbaserad multimolntopologi och beroendeförhållanden. Det ger en helt ny användarupplevelse och gör det enklare att göra anpassade och nästan obegränsade analyser inom verksamhet, utveckling, säkerhet och drift (BizDevSecOps).

Samtidigt växer Grails förmåga att lagra, bearbeta och analysera den enorma volym och variation av data som genereras av moderna molnbaserade ekosystem. Dessutom ligger datan kvar i samma kontext och behöver varken struktureras eller omarbetas.

Läs mer här»