Se dina kollegors kalendrar, direkt i Uno Mjuk

Se dina kollegors kalendrar, direkt i Uno Mjuk

Nu börjar höstens uppgraderingar och till skillnad från tidigare år kommer vi släppa ut en rad uppdateringar löpande under hösten.

Först ut är en ny funktion i Uno Mjuk som gör att du kan se information om dina kollegors kalenderbokningar direkt i Uno Mjuk. När tjänsten är aktiverad dyker det upp en kalenderikon brevid användaren i din kontaktlista.
Om din kollega är upptagen är ikonen röd, om din kollega inom 2 timmar har en kalenderbokning som inte är aktiv ännu kommer ikonen vara blå. Finns det inget i kalendern är ikonen borta.
När du klickar på ikonen får du information om bokningarna i din kollegas kalender. Om du har rätt att läsa i din kollegas kalender ser du beskrivningarna av bokningarna annars står det bara "upptagen" som beskrivning.

Med den här funktionen kan du snabbt och enkelt ge svar till kunder om när en person väntas bli tillgänglig.
Funktionen är utvecklad för Microsoft Exchange och Uno Mjuk hämtar kalenderinformation på samma sätt Outlook. Det betyder att den här funktionen fungerar överallt där din Outlook fungerar.

Tjänsten ingår i Uno Mjuk vilket betyder att den inte kostar något extra, men måste aktiveras för ert företag. Du kan beställa tjänsten här. Ange "Kalenderinformation i Uno Mjuk" i beställningsformuläret.

Christian Hed

Presskontakt CMO Dstny +46856269603

Dstny - Business Communications Today and Tomorrow

Dstny är en ledande europeisk leverantör av molnbaserade affärskommunikationslösningar. Med mer än 3 miljoner användare förenklar Dstny kommunikationen för företag, partners och tjänsteleverantörer med interaktiva verktyg som levereras som en tjänst i alla format, inklusive röst, video och chatt. Dstnys innovativa teknologi och starka lokala partnerskap har en mobil-först-design och enkel integrering som gör det möjligt att leverera exceptionella användarupplevelser. Dstny har sitt huvudkontor i Bryssel och har ca. 1000 anställda i 7 europeiska länder och en årlig omsättning på ca. 250 miljoner euro. Läs mer på www.dstny.se.
Dstny-verktygen är medfött “mobile-first”, lokalt anpassningsbara, lätta att använda och lätta att integrera, för företag, partners och tjänsteleverantörer. Genom att kombinera innovativ teknik med nära relationer med partners och tjänsteleverantörer, och med starka lokala team, kan Dstny leverera bästa möjliga användarupplevelse och göra de senaste applikationerna tillgängliga för företag över hela Europa.

Dstny, med huvudkontor i Bryssel, har 750 anställda i 7 europeiska länder (Belgien, Nederländerna, Frankrike, Tyskland, Sverige, Danmark, Storbritannien) och en årlig omsättning på nästan 190 miljoner euro 2021.

Dstny

Lumaparksvägen 11