DigitalTolk på Hooks Herrgård.

DigitalTolk är tee-värdar vid golftävling för advokater på Hooks Herrgård

DigitalTolk, en framstående förmedlare av tolktjänster, var tee-värdar vid en utslagsplats under en exklusiv golftävling för advokater på den vackra golfbanan vid Hooks Herrgård. Medan advokatbyråer som Skierfe Advokatfirma, Advokatfirman Sallnäs, NORDIA Law och andra kämpade om segern, skapade DigitalTolk en festlig stämning genom att bjuda på tilltugg och arrangera en lekfull tävling.

Dagen blev en välbalanserad mix av professionell tävling och avslappnad samvaro, där deltagarna hade möjlighet att knyta värdefulla kontakter och diskutera branschutmaningar i en mer avslappnad miljö. Advokater från byråer som Advokatfirman Sallnäs, NORDIA Law och Abersten Advokatbyrå, var på plats under de två givande dagarna av tävling och affärsnätverkande.

– Att få vara på plats vid Hooks Herrgård och interagera med advokater i en avslappnad och underhållande miljö var verkligen fantastiskt. Det gav oss möjligheten att berätta om fördelarna med DigitalTolk och stötta deras gemenskap, säger Elisabeth Svenson, Marketing Associate på DigitalTolk.

DigitalTolks spännande "närmast-hål"-tävling, där golfklubbarna valdes genom ett spelhjul, skapade extra spänning och skratt bland deltagarna. Samtidigt fick DigitalTolk möjlighet att betona fördelarna med sina innovativa tolkningstjänster och påvisa hur dessa kan underlätta deras arbete.

Genom dessa möten skapar DigitalTolk möjligheter att påverka och göra skillnad för tillgängligheten till rättvis rättegång och en rättvis förvaltning, oavsett vilket språk individen talar. DigitalTolk är övertygade om att varje möte och varje samarbete har potentialen att förändra liv och skapa en mer inkluderande och rättvis värld.

Information – DigitalTolk:

DigitalTolk är en innovativ tolkförmedlare i Sverige som har omformat tolkbranschen sedan 2015. Genom sitt bokningssystem matchar DigitalTolk automatiskt kundernas unika behov med sitt omfattande nätverk av professionella tolkar och översättare, som talar över 210 olika språk och dialekter. Oavsett tidpunkt eller tillfälle, kan man alltid lita på DigitalTolk för rätt kompetens efter sina behov.

Agnes Ljung Lindberg, Marketing Manager