Solsäkra sommaren 2016!

Kommer du ihåg förra sommaren? Sommarvärmen infann sig aldrig riktigt och många sökte sig till Medelhavet. Nu kan man solsäkra 2016 med Deturs kampanj för 2016 i Turkiet, Tunisien och Kreta med kanonrabatter redan nu! Just nu upp till 4700:-* i rabatt per person. Jämför alltid Detur med när du bokar resa.

Se alla kampanjhotell på detur.se

I år reser man med Detår från Arlanda, Landvetter, Borlänge, Karlstad, Luleå, Norrköping, Sundsvall, Skellefteå, Umeå, Västerås, Ängelholm, Visby, Örnsköldsvik, Östersund

*Kampanjrabatterna avser per person med del i dubbelrum/lägenhet på utvalda hotell, avgångar och avreseorter. Begränsat antal platser, med reservation för slutförsäljning. Gäller endast nybokningar och bokas på detur.se, 08-723 46 00 eller din lokala resebyrå.