Svenska reseklubben Destly väljer TUR-mässan för att växa mer

Nylanserade reseklubben Destly fortsätter att öka i både medlemstal och antal nya lyxiga hotellnätter runt om i världen som erbjuds till reducerade priser, upp till 70 procent lägre pris. Nu väljer företaget att ställa ut på Skandinaviens största resmässa för att öka kännedomen bland partners och få nya medlemmar.

– Vi anser att det är viktigt att finnas i ett sådant centralt sammanhang som TUR-mässan är. Det blir ett perfekt tillfälle för oss att introducera vårt koncept till en bredare publik med ressugna människor och potentiella partnerföretag, säger Louise Brudö, vd och en av grundarna till Destly.

Konceptet som Destly tillämpar, att ge exklusiva och tidsbegränsade erbjudanden till en medlemsklubb, kallas för Private Sale. På TUR-mässan kommer Destly att arrangera en tävling för nytillkomna medlemmar och där första pris är en lyxig spaupplevelse på anrika Ystad Saltsjöbad, valt till Sveriges mest romantiska spa 2010 av tidningen Leva.

– Vårt mål är att öka kännedomen om oss och vi vill såklart få in många fler medlemsansökningar under TUR-mässan. Hittills ökar vi hela tiden, bara de senaste två månaderna har vi ökat med 700 procent, säger Louise Brudö.

Destly har idag erbjudanden med fyr- och femstjärniga hotell i bland annat Prag, Stockholm, Rom och Barcelona. Sverige, Italien, Danmark och Spanien är de mest populära resmålen och Destly kommer snart att öka antalet erbjudanden där.

För mer information:

Louise Brudö, vd
tel: 0722-53 67 09
louise@destly.com

• Resor

• reseklubb
  • medlemmar
  • lyxiga hotell
  • louise brudö
  • destly
  • tur-mässan
  • ystad saltsjöbad