Inbjudan till pressinfo måndag 4 maj kl 11. Vandra i Skaraborg

Inbjudan till pressinfo måndag 4 maj kl 11. Vandra i Skaraborg

Under tre helger i maj månad arrangeras det stora vandringsevenemang i fem av Skaraborgs kommuner. Dessa är Vallevandringen i Skara kommun 8 maj, Nattvandringen Kinnekulle i Götene 15 maj, Kvarnstensvandringen i Mariestad 22 maj samt Kinnemilarna i Lidköping och Falköping. Vandringarna har gått samman för att tillsammans hjälpas åt att visa upp Skaraborgs fina vandringsleder och de som väljer att gå flera av vandringarna kommer att premieras! Samordnare av detta är Destination Läckö-Kinnekulle.

Pressinfo:

För mer information om samarbetet kring vandringarna är Ni välkomna till pressinformation:

Datum: Måndag 4 maj kl 11.00
Plats:  Lundsbrunns kurort