Med Venue Finder kan du enkelt hitta lokaler som passar dina behov.

Hitta mötesplats i Jönköping med hjälp av Venue Findern

Destination Jönköpings mötesplanerare är ett stöd för arrangörer som letar efter möteslokaler i Jönköpings kommun. Med vår Venue Finder kan du enkelt hitta lokaler som passar dina behov, oavsett om du anordnar ett möte, konferens, företagsevent eller kongress.

- Vi vill hjälpa mötesarrangörer att hitta den perfekta lokalen för sin konferens eller kongress. Utbudet i Jönköpings kommun är stort, det sträcker sig från citynära toppmoderna anläggningar till idylliska mötesplatser i lantlig miljö. Det finns verkligen något för alla och med hjälp av Venue Findern blir det enkelt att hitta rätt lokal utifrån sina specifika önskemål och ge sitt möte bästa förutsättningarna för att bli lyckat, säger Caroline Törnblad, chef möten & evenemang på Destination Jönköping.

I mötesplaneraren hittar du en listningssida som visar olika lokaler i Jönköping. Sidan erbjuder även möjligheten att filtrera lokaler baserat på antalet förväntade deltagare och önskat läge, vare sig det är centralt eller naturnära.

Varje anläggning presenteras detaljerat med information om konferenserbjudande och kontaktuppgifter. Det kommer tillkomma fler anläggningar framöver. Venue Findern riktar sig till företag och organisationer som vill arrangera möten i Jönköpings kommun.

Upptäck Venue Findern och få stöd i att planera ditt nästa möte.

Vi marknadsför och utvecklar Jönköpings kommun som en hållbar turist-, evenemangs-, och mötesdestination. Vårt uppdrag är att få fler att upptäcka Jönköping.