Rezan Atto blir ny kommunikatör på Destination Eskilstuna

I mitten av augusti börjar Rezan Atto som marknadskommunikatör på Destination Eskilstuna. Rezan kliver in som vikarie för Elin Stenman som är föräldraledig till september 2016.

Rezan är idag kommunikatör och arbetsledare på Eskilstuna kommuns serviceförvaltning Konsult och uppdrag. Hon har en utbildning i medie- och kommunikationsvetenskap och har sedan studierna hunnit arbeta med kommunikation och marknadsföring i alla dess former, både professionellt och ideellt.

De senare fem åren har Rezan arbetat med kommunikationsfrågor i Eskilstuna kommun där hon varit involverad i en rad evenemang, bland annat Springpride, Earth Hour och mässan Eskilstuna inspirerar. Erfarenheter som hon nu tar med sig in i Destination Eskilstuna där hon bland annat blir redaktör för den officiella besöksguiden eskilstuna.nu och projektledare för det årliga besöksmagasinet.

- Jag har ett stort engagemang för Eskilstuna och tror att jag har rätt erfarenhet och inställning för det här uppdraget. Jag ser fram emot att göra kommunikationsevolution och bidra till Eskilstunas attraktionskraft, säger Rezan.

- Det känns riktigt bra att välkomna Rezan in i teamet. Hon har ett etablerat kontaktnät, kan kommunen och har en förmåga att skapa en ”buzz” kring Eskilstuna, säger Martin Roos, VD på Destination Eskilstuna.

För mer information:

Martin Roos, VD, Destination Eskilstuna, martin@eskilstuna.nu, 070-682 01 81

Rezan Atto, Marknadskommunikatör, Destination Eskilstuna, rezan@eskilstuna.nu 070-167 26 65