Aurelia London lanserar Beauty & Immunity Support kosttillskott baserad på det senaste inom avancerad probiotisk teknologi

Aurelia London, de prisbelönta pionjärerna inom probiotisk hudvård, lanserar nu "Beauty and Immunity Support", kosttillskott baserade på det senaste inom avancerad probiotisk teknologi. Denna formulering är utformad för att förbättra hudens vitalitet och öka immunförsvaret inifrån. En holistisk hudvårdsrutin som stöder kroppen inifrån och ut.

Beauty & Immunity Support är en skräddarsydd blandning av probiotiska stammarna L. rhamnosus Rosell-343, L. plantarum Rosell-1012 och L.paracasei Lafti-26 med zink. Var och en av de probiotiska stammarna är utvalda för sin beprövade effekt att antingen rikta in sig på fukt, förbättra och bibehålla hudens fasthet, minska hyperpigmentering, öka hudens lyster eller bekämpa fria radikaler. Zink har visat sig främja hudhälsa och stödja kroppens immunförsvar. Genom att hantera den inre balansen mellan naturliga bakterier i tarmen kan man förvänta sig en betydande förbättring av hudens hälsa inom en månad.

Lanseringen av Beauty & Immunity Support är i linje med den spännande re-brandingen från Aurelia Probiotic Skin Care till Aurelia London. Det nya varumärket täcker allt från hudvård till välbefinnande när varumärket nu utvecklas vidare med en helhetssyn på hälsa och skönhet.

Rek pris 499 kr / 60 kapslar

Är det en enda stam av probiotiska bakterier eller flera stammar, och vad bidrar de till?
Aurelia London kosttillskott är en multi-stam probiotika som innehåller tre olika stammar i kombination med zink för maximalt resultat. Dessa är alla levande stammar, men det totala antalet CFU per kapsel kommer gradvis att minska efter 24 månader.

Hur lång tid tar det för kunderna att känna / se skillnad?
Konsumenter bör börja se resultat efter en månads användning, motsvarande en burk Beauty & Immunity Support.

Är alla ingredienser veganska och glutenfria? probiotika är gluten- och allergenfria. Kosttillskotten är också lämpliga för veganer och är säkra att använda under graviditet.

• Skönhet

• kosttillskott
  • aurelia london
  • aurelia
  • professionell hudvård
  • probiotiks hudvård

Dermarome är Sveriges ledande hudvårdsleverantör inom hudvård och makeup. I vår produktportfölj arbetar vi med följande professionella, handplockade varumärken; bareMinerals, ELEMIS, AureliaPRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter scienceMr & Mrs TannieLOVA SKIN, BioMD, AvèneA-Derma och N.C.P.

Clara Meltin

Presskontakt Brand Manager Priori, Skinbetter science, Lova Skin 08-505 31 852