Thomas Magnusson är ny säljare i Göteborg

Delvator AB utökar sitt säljteam: Välkomnar Thomas Magnusson som Ny Säljare i Göteborg

Vi är glada att välkomna Thomas Magnusson till företaget. Tillsammans med Peter Erlandsson kommer han att representera Delvator AB som säljare av anläggningsmaskiner från bland annat Hitachi på regionen i och runt Göteborg. Båda säljarna utgår från Landvetter Motor och Maskin AB.

Med över 25 års erfarenhet inom försäljning och en passion för att leverera högkvalitativa lösningar till sina kunder, kommer Thomas att spela en nyckelroll i att fortsätta stärka Delvators närvaro och service i regionen.

–På Delvator AB strävar vi alltid efter att erbjuda våra kunder de bästa produkterna och den bästa servicen, säger VD Jonas Coltén. Med Thomas ombord är vi övertygade om att vi kan fortsätta att uppfylla och överträffa våra kunders förväntningar. Hans erfarenhet och dedikation till att bygga långsiktiga relationer kommer att vara en ovärderlig tillgång för vårt team och för kunderna i Göteborg.

–Det är en ära för mig att få ansluta mig till ett välrenommerat företag som Delvator och vara en del av detta framgångsrika team. Jag har känt både Classe (tidigare säljare i regionen) och Thomas (som nu gått i pension) länge genom mitt gamla jobb och mött många av deras nöjda kunder. När chansen kom att få vara med i teamet, var det bara att hoppa på. Jag är imponerad av den höga kvaliteten och driftssäkerheten på Hitachimaskinerna och ser fram emot att representera ett sådant fint varumärke.

Thomas, 50 år och bosatt i en villa i Gråbo tillsammans med sin sambo, kommer till Delvator med erfarenhet från Hüllert Maskin där han sålde Merlo teleskoplastare. Tidigare har han också jobbat i över 25 år på Wacker Neuson i olika roller inom verkstad och försäljning.

När han inte arbetar, gillar Thomas att koppla av i trädgården, laga mat och att experimentera vid grillen. Han har även en stor passion för modelljärnväg.

Med sin starka kunskap inom branschen och en vilja att skapa mervärde för sina kunder, är Thomas redo att ta sig an nya utmaningar och driva företagets tillväxt framåt.
–Jag ser fram emot att återigen få arbeta med gamla kunder och lägga till några nya så klart. Det ska bli otroligt kul att återvända till anläggningsbranschen och jag ska göra mitt bästa för att bidra till Delvators fortsatta framgång.

Magnus Halvarsson, säljchef på Delvator AB, är glad över att välkomna ytterligare en säljare i gänget:
–Thomas erfarenhet från branschen, hans driv och omsorg om sina kunder kommer att vara en stor tillgång för företaget. Vi ser fram emot att tillsammans fortsätta att utveckla och stärka vår närvaro på marknaden.

Thomas kommer att ha möjlighet att presentera sig mer personligt för kunderna redan denna vecka, då Delvator tillsammans med Landvetter Maskin och Motor kommer att ha maskinvisning torsdag och fredag den 14-15 mars

Du når Thomas på mail thomas.magnusson@delvator.seeller telefon 079 - 143 46 10.

Regioner

Omsorgen om maskinägarnas totalekonomi finns uttryckligen inskriven i vår affärsidé. Tillsammans med Hitachis världsledande höga kvalitet är detta uttryck för målet att öka lönsamheten för dem som äger Delvator-sålda Hitachi.