Thomas kommer att fortsätta jobba med begagnade maskiner ett par dagar i veckan.

Vi tackar Thomas för fina år och välkomnar till framtida gott samarbete!

Efter många år av dedikerat arbete har vår säljare i Göteborg, Thomas Henriksson, valt att avsluta sin yrkeskarriär och går nu över till den sköna tillvaron som aktiv pensionär. Vi vill ta tillfället i akt att tacka Thomas för alla de år av engagemang och kompetens han har delat med sig av. Han har verkligen varit en kär del av Delvator-familjen.

Thomas kommer, trots sin pensionering, att finnas till hands för att stödja oss med begagnade maskiner några dagar i veckan. Hans kunskap och erfarenhet kommer fortfarande att vara en tillgång för oss och för våra kunder.

Thomas kollega på distriktet, Peter Erlandsson, kommer att ta över där Thomas slutar och blir ny kontaktperson. Peter har redan etablerat starka relationer med många av våra kunder och är väl förtrogen med Hitachi Grävmaskiner. Peter utgår precis som Thomas från Landvetter Motor & Maskin, vår högt ansedda servicepartner och pålitliga verkstad i distriktet.

Peter nås på mobilnummer 076 - 669 74 86 eller via e-post på peter.erlandsson@delvator.se. Han ser fram emot att fortsätta bygga starka relationer och erbjuda den service och support som våra kunder förväntar sig från Delvator.

Om ni har frågor, förfrågningar eller bara vill säga hej, är ni varmt välkomna att kontakta Peter. Vi ser fram emot att höra från er.

Tack för ert fortsatta förtroende och samarbete!