ZX160-7 är en av de nya modellerna som nu finns hos Delvator Maskinuthyrning.

Stor lagerrensning hos Delvator Maskinuthyrning – nya Hitachi-maskiner till oslagbara priser!

Delvator Maskinuthyrning meddelar idag starten av en stor lagerrensningskampanj för sina nya uthyrningsmaskiner. Kampanjen erbjuder företag inom bygg- och anläggningsbranschen möjlighet att hyra nya, aldrig körda Hitachi-maskiner till mycket förmånliga priser.

Varför hyra från Delvator?

• Nya maskiner: Helt nya, färdigutrustade Hitachi-maskiner klara för omgående leverans.
  • Flexibla hyreslösningar: Från 12 månader och så länge du önskar för att passa dina projektbehov.
  • Trygghet under perioden: Service och försäkring ingår i hyran, så du kan fokusera på arbetet.
  • Ingen AdBlue på vissa modeller: Lägre underhållskostnader och enklare drift.
  • Ekonomisk fördel: Spara upp till 160 kr i timmen jämfört med standardhyror, vilket ger mer pengar på sista raden.

"Vi är glada över att kunna erbjuda våra kunder en bra möjlighet att hyra kvalitetsmaskiner från Hitachi" säger Sussie Sörensson, marknadsansvarig på Delvator AB. "Med den här kampanjen vill vi hjälpa företag att öka sin lönsamhet och flexibilitet genom att erbjuda moderna och pålitliga maskiner till ett mycket konkurrenskraftigt pris."

Läs mer om kampanjen, modeller och priser på vår kampanjsida, här.

För mer information och bokning, kontakta: Lars Åhlander, Delvator Maskinuthyrning

📞 Telefon: 076 - 669 74 82
✉️ E-post: hyra@delvator.se
🌐 Webb: www.delvator.se

Om Delvator Maskinuthyrning AB:Som auktoriserad återförsäljare av Hitachi anläggningsmaskiner i Sverige, erbjuder vi ett brett sortiment av grävmaskiner, hjullastare och andra anläggningsmaskiner med fokus på kvalitet, service och kundnöjdhet.

För fler nyheter och uppdateringar, följ oss på våra sociala medier:

#DelvatorLevererar #Hitachi #Lagerrensning #Uthyrning #Byggmaskiner #Grävmaskiner #HitachiExcavators #Delvator #NöjdaKunderKommerTillbaka

Lars Åhlander

Verksamhetsansvarig Delvator Maskinuthyrning AB 076-669 7482