Josip "Beppo" Buic är ny försäljningsingenjör för större fastigheter på CTC.

CTC stärker upp med rutinerad försäljningsingenjör på fastighetssidan

Vi välkomnar Josip Buic, 52 år, ny försäljningsingenjör för större fastigheter på CTC.

Josip Buic kommer närmast från Schneider, men många känner nog igen honom från sina cirka 15 år som säljare på Bosch värmepumpar och 5 år som Key account manager på Purmo/Thermopanel.

– Efter några år på andra marknader känns det väldigt spännande att vara tillbaka i värmepumpsbranchen, och det i ett bolag som satsar framåt. Jag ser fram emot att bidra med mina erfarenheter på resan, säger Josip.

Josip, eller Beppo som de flesta kallar honom, bor med fru och två döttrar i Katrineholm. Han gillar att hålla sig i form. På sommaren hittar du honom ofta på golfbanan och på vintern i hockeyhallen eller gymet.

Kontaktuppgifter till Josip:
Tel 073-057 83 83, e-post josip.buic@enertech.se