​CTC förstärker med två nya säljare

Vi välkomnar Nils Edström och Oscar Bruhn, som sedan en tid tillbaka har stärkt upp försäljningsavdelningen på CTC.

Nils Edström är ny säljare i området Stockholm Norra, Västmanland, Uppsala, Södra Dalarna och Gävleborg (söder om Dalälven).

Nils har över 20 års erfarenhet av VVS, pumpar och vattenbehandling i olika former och han har även jobbat många år med försäljning av pumpar. Rollen som bush engineer i Botswana, Afrika, där han arbetade i tre år är kanske den rollen som sticker ut allra mest. Bland övriga arbetsgivare syns bland annat Somatherm, Wilo och Grundfos.

– CTC är ett företag som sätter kundens bästa i fokus och det passar mig perfekt. Energibesparing och att få nöjda kunder är något jag brinner för. Värmepumpen är hjärtat i anläggningen, säger han.

till Nils:
Tel 072-242 00 25, e-post nils.edstrom@enertech.se

Oscar Bruhn är ny säljare i området Göteborg, Halland (norra delen från Falkenberg) och Värmland (väster om Karlstad).

Han har flerårig erfarenhet från VVS-branschen som installatör och har senast arbetat som säljare på Solar.

– Det känns både spännande och utmanande att komma till ett så etablerat och välorganiserat företag som CTC. Jag ser fram emot att hjälpa våra kunder fram till den bästa lösningen med våra produkter, säger han.

Oscar efterträder Linus Tibratt i distriktet.

Kontaktuppgifter till Oscar:
Tel 070-523 23 05, e-post oscar.bruhn@enertech.se