Fastighetsmäklare Wenche Östensen

Wenche Östensen ansluter till Våningen & Villan – part of Croisette i Nyköping/Oxelösund

Fastighetsmäklare Wenche Östensen återvänder till Sverige och ansluter sig till Våningen & Villan – part of Croisette i Nyköping/Oxelösund.

Våningen & Villan – part of Croisette är glada att meddela att Wenche Östensen har återvänt till Sverige från Italien för att börja arbeta som fastighetsmäklare i Nyköping/Oxelösund.

Wenche ser fram emot att tillämpa sin expertis och bidra till Våningen & Villans framgång på den lokala marknaden. Hon kommer att erbjuda en personlig touch för att på bästa sätt skapa en trygg och smidig bostadsaffär för både säljare och köpare.

"Wenche har åter landat i Nyköping/Oxelösund efter 16 år på Italienska klacken och är nu i full gång som fastighetsmäklare hos oss på Våningen & Villan – part of Croisette i Nyköping/Oxelösund. Med ett imponerande engagemang och hög servicenivå lotsar Wenche sina uppdragsgivare och klienter genom en trygg och lyckosam bostadsresa. Vi hälsar Wenche varmt välkommen som fastighetsmäklare till oss!", säger Anna Götheus, Fastighetsmäklare & Franchisetagare Våningen & Villan – part of Croisette Nyköping/Oxelösund.

Mer information:
Wenche Östensen, fastighetsmäklare Våningen & Villan – part of Croisette
Mejl: wenche.ostensen@croisette.se

Anna Göthéus, fastighetsmäklare & franchisetagare Våningen & Villan – part of Croisette
Mejl: anna.gotheus@croisette.se

Regioner

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Croisette erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom fastighetstransaktioner, fastighetsvärdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, digital fastighetsförvaltning, försäkringsförmedling. Croisette bedriver även fastighetsförmedling mot privatkunder under varumärkena Croisette och Våningen & Villan.

Emma Ramberg

Sales Director Residential Croisette 0731-44 43 45 Emma Ramberg