Viktor Nilsson är Våningen & Villans senaste tillskott i Trelleborg.

Viktor Nilsson ny mäklare på Våningen & Villan i Trelleborg

Våningen & Villan förstärker sitt mäklarteam i Trelleborg med Viktor Nilsson, som nu tar steget från trainee till registrerad fastighetsmäklare.

– Det är redan så himla roligt! Jag älskar att möta människor och skapa nya kontakter och när jag nu är färdig fastighetsmäklare känner jag verkligen att jag hittar hem i karriären, säger Viktor Nilsson.

– Viktor har drivet och disciplinen som krävs för att bli en riktigt framgångsrik fastighetsmäklare, säger Emma Ramberg, försäljningschef på Våningen & Villan

Viktor Nilsson utgår från Våningen & Villans mäklarkontor i Trelleborg, men kommer också att bearbeta Malmö-området.

Viktor Nilsson, fastighetsmäklare Våningen & Villan
E-post: viktor.nilsson@vaningen.se