Våningen & Villan växlar upp i Norrköping!

Våningen & Villan växlar upp i Norrköping och kan nu stolt presentera två av stadens mest rekommenderade mäklare som nya partners i företaget.

Arton Rrustemi kommer tillsammans med Johannes Cakar ta Våningen till nya höjder i stan! Norrköping är en otroligt attraktiv bostadsregion där både den egna arbetsmarknaden och närhet till flera andra större städer bidrar till ett ökat intresse för bostadsmarknaden.

Våningen & Villan genomför årligen över 2 000 bostadsaffärer med lyckat resultat. För det krävs ett grundligt förarbete, en effektiv marknadsföring och ett fullt engagemang från professionella mäklare.

- Det känns glädjande och inspirerande att vara en del av Våningen & Villans fortsatta satsning i Sverige. Det ska bli en härlig utmaning att ta sig an marknaden med stöd av de kärnvärden bolaget står för. Våningen & Villans koncept med att möta sina kunder med mjukare värden och skräddarsy mäklartjänsten utifrån kundens behov ligger precis i linje med mina förväntningar av ett bolag. Kombinationen med att ligga i framkant vad gäller nyskapande, samtidigt som man har ett traditionellt bankmäkleris stabilitet och erfarenhet kommer vara banbrytande för Norrköpingsmarknaden, säger Våningen & Villan Norrköpings nya partner Johannes Cakar.

Våningen & Villan har alltid legat i framkant när det gäller marknadsföring och kommunikation. Att planera varje bostadsaffär noggrant och upprättar en anpassad marknadsplan för just din bostad är förstås en självklarhet.

- Det känns otroligt spännande att introducera ett så pass innovativt och nytänkande varumärke som Våningen & Villan för Norrköpings bostadsmarknad, säger Våningen & Villan Norrköpings nya partner Arton Rrustemi.

Att sälja sin bostad är för många den största affären man gör i livet. Då är det tryggt med en kunnig mäklare som lotsar dig rätt genom hela bostadsaffären. Oavsett vilket av våra kontor du vänder dig till kan du förvänta dig stor kunnighet och ett engagerat bemötande.

- Vi är mycket tillfreds med att två av Norrköpings mest framgångsrika mäklare blir partners på vårt kontor i Norrköping, avslutar Markus Åkerblom, Vice VD.

Våningen & Villan grundades 1998 och har idag kontor spridda från Trelleborg i söder upp till Stockholm. Med kompetens från närmare 130 medarbetare är Våningen & Villans mål att göra varje bostadsaffär till den bästa, något som får våra kunder att återkomma gång på gång. Både villor och spännande bostadsrätter ryms under Våningens tak, vi är dessutom en stor förmedlare av nyproduktion med Stockholm och Södra Sverige som huvudområde.