Våningen & Villan sluter avtal med WeConstruction – Nya bostäder i attraktiva Skegrie!

På perfekt pendelläge i Skegrie By med närhet till Vellinge och med pendeln löpande till både Malmö och Trelleborg skapas ett nytt bostadskvarter. Välj mellan friliggande villor och ytsmarta radhus i bekväm Brf-form där den skånska arkitekturen står som signum i vackert Söderslätts-landskap.
Närheten till kustlinjen, Skåre Skansars fina havsbad och flertalet golfbanor finner vi också som fina favörer. För att inte tala om närheten till kontinenten. Många ser Skegrie som ett riktigt fint boställe och här är det nära till det mesta. Bra barnomsorg och välrenommerad skola är andra mervärden för de som sätter bo här.

"Extra kul att med rötterna i området få förtroendet att förmedla bostäder på ett riktigt attraktivt läge och boenden som kommer uppskattas av många generationer. Pendelläget och viljan från många familjer att komma nära den skånska landsmyllan känns tilltalande. Den gröna vågen är faktiskt lite tillbaka." menar Johan Linde, VD Våningen & Villan.

För mer information kring bostäderna kontakta fastighetsmäklare Therese Brandell som kommer handha försäljningen. Kontaktuppgifter 0705-111306 alternativt therese.brandell@vaningen.se

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i sydvästra Skåne.
På senare tid har vi även expanderat till Norrköping, Nyköping samt Stockholm.

Våningen & Villan är en av regionens största förmedlare av nyproduktion. På huvudkontoret har vi därför en helt egen avdelning som enbart arbetar med nyproducerade bostäder. Både nybyggda villor och spännande bostadsrätter ryms under vårt tak.

Med kompetens från över 70 medarbetare är vårt mål att göra varje bostadsaffär till den bästa, något som får våra kunder att återkomma gång på gång.