Den glödheta Stockholmsmarknaden erbjuds en unik mäklartjänst.

Våningen & Villan öppnar i Stockholm!

Efter stora framgångar i Malmö, Lund samt Helsingborg med omnejd etablerar sig nu Våningen & Villan även i Stockholm. Succémäkleriet, som sedan 1998 gjort 10 000-tals framgångsrika bostadsaffärer, kommer till en glödhet bostadsmarknad med en unik affärsmodell och mervärden för varje kund.

Utöver expansionen i Norrköping och Nyköping är det alltså Stockholm, närmare bestämt Kungsholmen, som blir nästa steg för Våningen & Villan. Satsningen sker tillsammans med professionella inredare från C/O Home, som redan tidigare samarbetat framgångsrikt med mäklarbyrån från Malmö. Adressen för bo-butiken blir Igeldammsgatan 14, på hörnet vid Alströmergatan.

”Vi ser en enorm potential för vårt moderna mäkleri i Stockholm. Ingen affär är den andra lik och det är vårt jobb att med behovsanalys och kompetens maximera förutsättningarna för varje unik kund och förmedling”, säger Markus Åkerblom, vice vd och delägare.

Stockholmare kommer att erbjudas en unik mäklartjänst som hyllas av både branschfolk och kunder. Eftersom kunderna själva känner sin bostad bäst får de hos Våningen & Villan möjlighet att skräddarsy sin bostadsaffär. Mervärden som t.ex. maximerad digital räckvidd, homestaging och flyttstädning väljs av kunden och bidrar till framgångsrika bostadsaffärer med högre slutpriser som resultat. Allt enligt en beprövad och framgångsrik affärsmodell från Skåne.

Till Stockholm tar Våningen & Villan även med mångårig erfarenhet, nytänk och skarpa marknadsföringskunskaper inom nyproduktion. Mäklarbyrån har skapat goda kontakter och nära samarbeten med flera av Sveriges största byggherrar. Många spännande projekt är på gång och de nya husen reserveras i snabb takt, ibland redan så tidigt som under första säljstartskvällen.

Våningen & Villan söker i dagsläget efter fler fastighetsmäklare att samarbeta med. Till bo-butiken på Kungsholmen återvänder Nikki Eklund, som tidigare jobbat med Våningen & Villan i Skåne med stor framgång och många nöjda kunder. Nikki kommer också att jobba med Anna Bengtsson, en driven och lyhörd fastighetsmäklare som kan Kungsholmen på sina fem fingrar.

Mäklarkontoret och bo-butiken på Kungsholmen öppnar i månadsskiftet, den 1 April. Det går redan i dagsläget utmärkt att kontakta Våningen & Villans mäklare.