Våningen & Villan ser stor potential i att förädla Norrköpings gamla industrikvarter. Homestyling från Malmö.

Våningen & Villan öppnar i Norrköping

Våningen & Villan är idag en av de ledande fastighetsförmedlarna i Malmö och sydvästra Skåne. Efter att framgångsrikt ha öppnat mäklarkontor i Höllviken, Lund, Svedala och Helsingborg kommer företaget för första gången att sikta utanför Skånes gränser. Norrköping blir nästa mål!

I Norrköping anas en ny era av entreprenörskap som har skapat många nya arbetstillfällen inom tjänstesektorn. Staden är en attraktiv bostadsregion där både den egna arbetsmarknaden och närhet till flera andra större städer bidrar till ett ökat intresse för bostadsmarknaden.

”Vi ser stor potential för både nyproduktion och arkitektoniska förädlingar, inte minst i de gamla industrikvarteren” säger Johan Linde, VD.

Tillsammans med kända, etablerade och erfarna mäklarprofiler öppnar företaget sin bostadsbutik på Drottninggatan. Bland mäklarna märks namnkunnige Roger Buske, som härstammar från Norrköping. Med över 1500 avslutade bostadsaffärer både i Sverige och utomlands ser Buske fram emot att återvända till sina rötter. Även Anna Götheus (årets nyproduktionsmäklare) och Daryosh Delfi (årets rookie) kommer att göra Våningen & Villan sällskap på den nya orten.

Med på resan följer även framgångsreceptet med mervärden för alla som väljer Våningen & Villan som mäklarpartner för livets viktigaste affär. Till exempel kan kunderna välja att homestyling och flyttstädning ska ingå i affären, eller maximera räckvidden med fler tidningsannonser och satsning på sociala medier.

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset.

Med hjälp av vår unika affärsmodell skräddarsyr vi kommande bostadsaffärer efter kundens behov och önskemål. Allt för att bostaden ska bli såld till bästa pris för bästa möjliga arvode, samtidigt som säljprocessen ska vara så enkel och bekymmersfri som möjligt.

Tilda Valeus Feldt

Presskontakt CMO 0730 96 16 26