Våningen & Villan öppnar nytt kontor på Strandvägen 101 i Lomma.

Våningen & Villan öppnar i Lomma!

Efter stora framgångar runt om i landet etablerar Våningen & Villan sig nu på ännu fler orter i Sverige. Succémäkleriet, som sedan 1998 gjort 10 000-tals framgångsrika bostadsaffärer, kommer till en spännande bostadsmarknad i Lomma med en unik affärsmodell och mervärden för varje kund.

Vi har redan lång erfarenhet av bostadsmarknaden i sydvästra Skåne, men vill nu komma närmare våra kunder i Lomma/Bjärred trakterna. Satsningen sker tillsammans med våra stjärnmäklare Marcus Bergström och Britt Bergström (tidigare Skånsk Fastighetsförmedling) som kommer att finnas på plats på vårt nya kontor på Strandvägen 101. Britt och Marcus bor själva i Lomma och har under hela sina yrkesverksamma år som mäklare arbetat på orten. Deras gedigna erfarenhet, lokala förankring och höga professionalitet gör att många kunder återkommer och uppdrag ofta sker på rekommendation.

”Att länka samman Lomma med Malmö och Lund som är våra större fokusstäder i regionen känns som ett naturligt nästa steg. Skånsk Fastighetsförmedling med de viktiga nyckelpersonerna Britt och Marcus Bergström ser vi som en viktig bas och nu blir snart den gula gåsen svart&vit vinjetterad Våningen & Villan – säger VD Johan Linde”

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Skåne. På senare tid har vi även expanderat till Norrköping, Nyköping, Stockholm samt Växjö.

Våningen & Villan är en av regionens största förmedlare av nyproduktion. På huvudkontoret har vi därför en helt egen avdelning som enbart arbetar med nyproducerade bostäder. Både nybyggda villor och spännande bostadsrätter ryms under vårt tak.

Med kompetens från nästan 100 medarbetare är vårt mål att göra varje bostadsaffär till den bästa, något som får våra kunder att återkomma gång på gång.