Felix Åhlén, Emma Ivinger och Gustav Azelius ska ta Våningen & Villan i Norrköping till nästa nivå.

Våningen & Villan nysatsar i Norrköping

Mäklarföretaget Våningen & Villan nysatsar i Norrköping, där Felix Åhlén tar över mäklarkontoret på Drottninggatan.
– Det blir en härlig nystart med ett gäng vi tror stenhårt på, säger Emma Ramberg, försäljningschef Våningen & Villan.

Felix ÅhlénEmma Ivinger och Gustav Azelius. Det är trion som från och med nu utgör Våningen & Villan i Norrköping. Felix Åhlén går in som ny franchisetagare och tar sig an utmaningen med tillförsikt.
– Vi är ödmjuka inför uppgiften, men konstaterar samtidigt att vi har alla förutsättningar för att det här ska bli riktigt bra. Jag och Emma Ivinger har mäklat ett tag i Norrköping, och har skaffat oss ett gediget nätverk här. Gustav Azelius är till en början trainee men är snart färdigutbildad fastighetsmäklare även han, och inom kort siktar vi på att förstärka teamet ytterligare, säger Felix Åhlén.

Försäljningschef Emma Ramberg är entusiastisk över Våningen & Villans nysatsning.
– Det här betyder mycket för oss. Dels för att Norrköping är en stor marknad i sig, dels för att vi ser synergieffekter med det starka fäste vi har i närliggande Nyköping och Oxelösund. Sist men inte minst är Norrköping viktigt för våra kommande etableringar. Vi söker till exempel aktivt franchisetagare för nyetableringar i Västerås och Örebro, säger Emma Ramberg.

Felix Åhlén, Emma Ivinger och Gustav Azelius är redan på plats på Våningen & Villans mäklarkontor på Drottninggatan 4 i centrala Norrköping.

Felix Åhlén, fastighetsmäklare och frachisetagare
E-post: felix.ahlen@vaningen.se