Våningen & Villan Nybyggt finalist i Årets Kontor i GULDHEMMET!

Våningen & Villan Nybyggt finalist i Årets Kontor i GULDHEMMET!

Våningen & Villan Nybyggt har av Hemnet korats som ett av de tre bästa mäklarkontoren i Sverige där företagets unika affärsmodell vunnit största respekt i branschen.

Mellan år 2018 till 2019 ökade Våningen & Villan Nybyggt sin omsättning med 36% men det är bara en av många anledningar att dom nu står på prispallen när Guldhemmet-galan går av stapeln den 5 mars på anrika Grand Hotel i Stockholm.

Galan, som hyllar fantastiska insatser inom fastighetsmäklar- och bostads­utvecklarbranschen under året som gått, har som mål att bli ett årligt återkommande event och Hemnet vill etablera priset som ett kvalitetsmärke för extraordinära personer och prestationer inom bostadsbranschen.

Årets kontor i Sverige? Kanske den mest prestigefyllda nomineringskategorin av dom alla, och dessutom ett kvitto från branschen att Våningen & Villan Nybyggt inte följer marknaden för nybyggda bostäder – dom driver den framåt och utvecklar den!