Johan Linde, Grundare av Våningen & Villan

Våningen & Villan firar 25 framgångsrika år!

Våningen & Villan – part of Croisette, en ledande aktör inom fastighetsbranschen, är stolta över att fira sitt 25-årsjubileum. Sedan grundandet år 1998 har företaget blomstrat och utmärkt sig som en pålitlig partner för kunder som söker sitt drömhem.

Under de senaste 25 åren har Våningen & Villan byggt upp ett starkt rykte genom att erbjuda en unik mäklartjänst med skräddarsydda lösningar för sina kunder. Genom att anamma innovation och anpassa sig till föränderliga marknadsbehov har företaget etablerat sig som en av de ledande fastighetsmäklarna i regionen. Under 2022 blev Våningen & Villan en del av Croisette Real Estate Partner.

Johan Linde, idag är det 25 år sedan du grundade Våningen & Villan, det måste kännas speciellt för dig?

Ja, det gör det. Det är en otroligt speciell tid både för mig själv och Våningen & Villan. Att fira 25 år är lite av en milstolpe, förr fick man en guldklocka. De här 25 åren är något som jag är oerhört stolt över. Det har varit en resa fylld med utmaningar och framgångar, och att få se hur vi har vuxit och utvecklats under åren är verkligen fantastiskt.

Vad tror du har varit nyckeln till Våningen & Villans framgång under de senaste 25 åren?

Absolut människorna, medarbetarna, kollegorna och den familjära stämning som vi hoppas också syns ut mot kunderna. Vi har också varit föränderliga med tiden, vi har vågat utveckla och utmana branschen, affärsmodellen med våra olika mervärden och bara det är ju en resa som har varit fantastisk i sig.

Hur har Våningen & Villan utvecklats sedan starten för 25 år sedan?

Sedan starten för 25 år sedan har Våningen & Villan genomgått en imponerande utveckling. Från att ha varit ett litet och high-end mäklarföretag på en hörna i Slottsstaden i Malmö, så har vi blivit stora, vi har blivit nationella, vi har idag internationella relationer också. Vi har jobbat mycket med digitala lösningar och att vara steget före i branschen. Vi har vågat ta förarsätet och visa att det går att göra bostadsaffären både tryggare och säkrare men också personligare

Vad ser du fram emot inför framtiden för Våningen & Villan och Croisette?

Framtiden ser ljus ut, kanske till och med ljusrosa. Vi kommer fortsätta att sträva efter att erbjuda en kvalitativ mäklartjänst och en unik upplevelse för våra kunder. Vi kommer att expandera till nya områden men vi kommer också att stärka vår position där vi redan finns. Framför allt kommer vi att jobba för att erbjuda de bästa tjänsterna till våra köpare, säljare och samarbetspartners.

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Croisette erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom fastighetstransaktioner, fastighetsvärdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, digital fastighetsförvaltning, försäkringsförmedling. Croisette bedriver även fastighetsförmedling mot privatkunder under varumärkena Croisette och Våningen & Villan.

Johan Linde

Head of international Residential 0709 98 11 77 Johan Linde