Våningen & Villan får förtroendet av danska ELF i Limhamns Sjöstad.

Våningen & Villan får förtroendet av danska ELF i Limhamns Sjöstad.

Precis där Dragörkajen möter Limhamns Sjöstad kommer kvarteret Kajkanten strax att växa fram. Under hösten är det byggstart för första projektet Brf Styrbord där Våningen & Villan nu tar över säljrodret för ett riktigt fint projekt alldeles vid kajkanten. Generöst balkongliv, utsikt över kaj och blånande hav samt smarta planlösningar i tvåor, treor och fyror väntar den som sätter bo här:

• Alldeles vid randen av Öresund till kvadratmeterpriser betydligt lägre än t.ex. Västra Hamnen och Dockan.
  • Högre standard än generellt, där kunderna kommer kunna välja på en dansk respektive en svensk inredningslinje utan extra kostnad, säger Johan Linde, VD Våningen & Villan.

Två rum och havsglimt från 1 795 000:-

Tre rum och sundsdoft från 2 495 000:-

Fyra rum med havsbris från 2 995 000:-

Townhouse på Kajkanten från 4 495 000:-

Våningen & Villan grundades 1998 och har sedan dess fått tiotusentals bostäder sålda. Med över 100 medarbetare på kontor spridda över stora delar av landet kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären. Vi är mäklaren vi själva vill ha. För vi bryr oss om helheten. Målsättningen är att göra varje bostadsaffär till den bästa.

Vårt koncept du väljer, vi säljer är en skräddarsydd mäklartjänst där vi anpassar bostadsaffären efter dina behov och önskemål. Två mervärden ingår alltid. Välkommen till oss när du vill göra en riktigt bra bostadsaffär!