Våningen & Villan börjar nu förmedla hyresrätter på 6 orter!

Våningen & Villan börjar nu förmedla hyresrätter på 6 orter!

Våningen och Villan är, förutom att vara ett successionsmäkleri med 16 kontor spridda över landet, nu även en av södra Sveriges största förmedlare av nyproducerade bostäder. Under hösten utökade företaget sin verksamhet ytterligare och förmedlar nu även nyproducerade hyresrätter genom ett samarbete med det börsnoterade fastighetsbolaget K-fastigheter.

Portföljen är bred och företaget har hyresrättsprojekt i flertalet städer och storlekar, gemensamt för dom alla är att bostäderna är helt nybyggda. Hög standard och gedigna materialval sätter tonen – här vill man bo, berättar projektledare och ansvarig för uthyrningen Maria Brolin Glennow.

Det är inte bara ur hyresgästens perspektiv som detta är intressant utan även för fastighetsägaren. Våningen & Villan erbjuder en helt ny, heltäckande tjänst.

- Med nytt manér och tänk samt genomförande vill vi nu förändra branschens syn på just uthyrning av hyresrätter och erbjuder våra kommande fastighetsägare en heltäckande tjänst som eliminerar vakanser och optimerar fullt uthyrda fastigheter med stabila hyresgäster direkt vid inflyttning menar Johan Linde, VD och grundare till Våningen & Villan.