Rendering från Kv. Taket i Växjö.

Våningen & Villan utökar sina hyresrättsprojekt i Växjö.

K-Fastigheter bygger fler hyresrätter i Vikaholm & Telestadshöjden! Bo bekymmersfritt i en nybyggd hyresrätt med hög standard och vackra omgivningar, missa inte Våningen & Villans ”Öppet hus” i området den 24 oktober – då ges du chansen att se de fina hyresrätterna på plats mellan kl 12.00 – 14.00. Kontakta ansvarig mäklare för mer information.

I familjevänliga Telestadshöjden bor du nära sjöar, skolor, mataffärer och det natursköna området Vikaholm. Området kommer att omges av parker, aktivitetsytor och dagvattendammar – visst låter det som en dröm? I Kv Trollet byggs nu 48 stycken lägenheter i ett låghus koncept, i storlekarna 2 – 4 rum och kök. Lägenheterna håller hög standard och har uteplats eller balkong, och med en härlig radhuskänsla och västerläge, känner ni er snabbt som hemma i detta växande familjära område.
Mer info https://www.k-fastigheter.se/fastighet/kv-trollet

I Vikaholm och Kvarteret Taket, står nu även 36 stycken lägenheter inflyttningsklara. Lägenheterna finns i storlekarna 2 – 4 rum och kök. Teckna hyresavtal före den 1 november 2021 och få flytthjälp med Smålands Flyttbud, värde 5 000 kr.
Mer info https://k-fastigheter.se/fastighet/kv-taket-2/

För mer information: