Townhouse i Skanör.

Townhouse a la Skanör!

Alldeles där stadsdelskanalen möter det fredade grönområdet växer snart åtta nya "townhouses” upp mot Näset-skyarna. Här bor du lika bekvämt som i storstan men tryggt på anrik Skanörsmark med trygg banomsorg och välrenommerade skolor. Med naturen och de fria vidderna alldeles inpå husknuten blir det extra lätt att trivas och husen är större än man någonsin kunnat ana.

Välj bland smarta mellanhus om 174 kvm eller gavelhus om 198 kvm där dubbla utemiljöer och privat takterrasser kryddar lite extra. Flexibla townhouses med många sovrum eller stora sällskapsytor. Du väljer, vi säljer! Husen skräddarsys helt enkelt för att passa den moderna familjens behov. På köpet ingår anlagda utemiljöer och egen carport och visst finns det såklart biluppställningsplats för två bilar.
Att de vita sandstränderna ligger oförskämt nära är inte direkt en nackdel.

Pris från 6 595 000:-
Säljstart innan sommaren står i sin fulla blom!

För mer info, välkommen att kontakta ansvarig fastighetsmäklare
Margareta Meijer
margareta.meijer@vaningen.se