Brf Orangerihusen i Åkarp.

Tio vackra stenhus - med fokus på fint familjeliv i Åkarp.

I slutet av Augusti säljstartar Våningen & Villan det nya bostadsrättsprojektet Brf Orangerihusen i Åkarp. Åkarp ligger fantastiskt bra och det är ingen slump att tidigare projekt i området kring Vallgården blivit solklara säljsuccéer. Här bor du mitt emellan Malmö och Lund och åtnjuter Åkarps alla fördelar inte minst de goda kommunikationerna och välrenommerad barnomsorg och skola.

Välj mellan rymliga radhus, smarta parhus eller det egna studiohuset. Radhusen omfamnas i en strikt vit form där den moderna arkitektoniska klangen kryddas av egna orangerier som inspirerar och förlänger årstiderna. Många rum och smarta lösningar ger fina förmåner till familjelivet.

PROJEKTFAKTA

Område: Åkarp

Ägandeform: Bostadsrätt

Antal bostäder: 11

Vill du veta mer om projektet?

Besök vår hemsida HÄR!

Säljstart i slutet på Augusti.

Våningen & Villan grundades 1998 och har sedan dess fått tiotusentals bostäder sålda. Med över 100 medarbetare på kontor spridda över stora delar av landet kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären. Vi är mäklaren vi själva vill ha. För vi bryr oss om helheten. Målsättningen är att göra varje bostadsaffär till den bästa.

Vårt koncept du väljer, vi säljer är en skräddarsydd mäklartjänst där vi anpassar bostadsaffären efter dina behov och önskemål. Två mervärden ingår alltid. Välkommen till oss när du vill göra en riktigt bra bostadsaffär!