Sandra Irming återvänder till Våningen & Villan - part of Croisette

Våningen & Villan - part of Croisette är väldigt glada över att välkomna fastighetsmäklare Sandra Irming tillbaka till företaget.

Under sina tidigare år hos företaget etablerade Sandra sig som en av de mest respekterade och framgångsrika fastighetsmäklarna i branschen. Hennes djupa kunskap, professionella tillvägagångssätt och ovärderliga erfarenhet har gjort henne till en pålitlig partner för både köpare och säljare.

"Det känns fantastiskt att vara tillbaka på Våningen & Villan. Jag är otroligt stolt över att återförenas med det här teamet av kompetenta och passionerade fastighetsmäklare. Jag ser fram emot att fortsätta hjälpa våra kunder att förverkliga sina bostadsdrömmar", säger Sandra Irming, fastighetsmäklare och partner Våningen & Villan - part of Croisette.

Med lång erfarenhet och med en djup förståelse för marknaden har Sandra framgångsrikt slutfört en mängd framstående fastighetsaffärer genom åren. Hennes dedikation till att uppnå optimala resultat och överträffa kunders förväntningar har gjort henne till en eftertraktad mäklare i branschen.

"Jag är glad och stolt över att välkomna Sandra Irming tillbaka till Våningen & Villan. Sandra är en exceptionell fastighetsmäklare med enastående kunskaper och erfarenhet, hennes återkomst kommer att stärka vår position", säger Emma Ramberg, försäljningschef Våningen & Villan - part of Croisette.

Mer information:
Sandra Irming, fastighetsmäklare och partner, Våningen & Villan - part of Croisette
Mejl: sandra.irming@croisette.se

Emma Ramberg, försäljningschef, Våningen & Villan - part of Croisette
Mejl: emma.ramberg@croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Croisette erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom fastighetstransaktioner, fastighetsvärdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, digital fastighetsförvaltning, försäkringsförmedling. Croisette bedriver även fastighetsförmedling mot privatkunder under varumärkena Croisette och Våningen & Villan.

Emma Ramberg

Sales Director Residential Croisette 0731-44 43 45 Emma Ramberg