Croisettes fastighetsmäklare lämnar inget åt slumpen

Ready, set, Croisette - nu har Våningen & Villan bytt namn!

Våningen & Villan har bytt namn till Croisette Real Estate Partner och lanserar samtidigt en ny inspirerande webbplats.

Nu inleds en ny era för mäklarbolaget Våningen & Villan, som nu officiellt bytt namn till Croisette. Denna förvandling markerar en nystart och banar vägen för en kraftfullare och mer inflytelserik position i fastighetsbranschen.

Med över två decenniers expertis har Våningen & Villan förmedlat tiotusentals bostäder och blivit en av branschens mest anlitade fastighetsmäklare.

"Som en del av Croisette kommer vi fortsätta att leverera kvalitet och expertis som våra kunder har kommit att förlita sig på. Vår långa erfarenhet och vårt rykte som pålitliga mäklare står stadigt, och nu kan vi även erbjuda ett bredare utbud av moderna fastighetslösningar" säger Johan Linde, Grundare av Våningen & Villan.

Croisette är kända för att symbolisera innovation och har en passionerad strävan efter att nå extraordinära resultat. Ledorden - nytänkande, hängivna och långsiktiga - smälter samman med Våningen & Villans vision att överträffa kundernas förväntningar och att inte lämna något åt slumpen. Croisette är stolta över att vara navet för alla dina fastighetsbehov och ser med stor förväntan fram emot att fortsätta sätta branschstandard för högkvalitativa tjänster.

Med Våningen & Villan och Croisette enade under samma fana ser företaget fram emot att ta fastighetsbranschen till nya höjder, både nationellt och internationellt. Det är början på en ny era fylld med möjligheter.

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Croisette erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom fastighetsförmedling, fastighetstransaktioner, fastighetsvärdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, digital fastighetsförvaltning och försäkringsförmedling.

Johan Linde

Head of international Residential 0709 98 11 77 Johan Linde