Minna Fagermar, Filip Svensson, Anette Siljelin och Sacha Arnaout.

Ny kvartett till Våningen & Villan

Nu ansluter fastighetsmäklarna Minna Fagermar, Filip Svensson, Anette Siljelin och Sacha Arnaout till Våningen & Villan.

Minna Fagermar jobbar sedan flera år som stylist på Homestyling Sverige. Parallellt har hon utbildat sig till fastighetsmäklare. Nu börjar hon mäkla hos Våningen & Villan, där hon framförallt kommer jobba med affärsområdet hyra.

Filip Svensson har en bakgrund som både säljare och kock. Under de senaste åren har han även hunnit med att utbilda sig till fastighetsmäklare och nu börjar han sin mäklarkarriär hos Våningen & Villan i Malmö.

Anette Siljelin har gedigen erfarenhet inom rekrytering, projektledning och försäljning. Nu är hon fastighetsmäklare och förstärker Våningen & Villan i Nyköping och Oxelösund.

Sacha Arnaout är civilekonom i grunden, och har jobbat med försäljning i försäkringsbranschen. Med en färsk mäklarutbildning i ryggen börjar hon nu ett nytt kapitel som fastighetsmäklare hos Våningen & Villan i Malmö.

– Vi behöver verkligen bli fler mäklare för att svara upp mot den starka efterfrågan som finns på vår mäklartjänst. I Minna, Filip, Anette och Sacha får vi fyra härliga tillskott som kommer att bidra mycket till vår verksamhet på sina respektive hemmamarknader, säger Emma Ramberg, försäljningschef Våningen & Villan.

Minna Fagermar, fastighetsmäklare Våningen & Villan
E-post: minna.fagermar@vaningen.se