Liselott Åström hittar hem i karriären.

Liselott Åström till Våningen & Villan

Liselott Åström är Våningen & Villans senaste förvärv i Malmö.

Mäklarföretaget Våningen & Villan är sedan maj 2022 en del av Croisette Real Estate Partner. Under våren kommer de båda bolagen flytta till ett nytt gemensamt huvudkontor på Hyllie i Malmö, och tillsammans har de stora expansionsplaner såväl i Sverige som internationellt.

På hemmaplan i Malmö ansluter nu fastighetsmäklaren Liselott Åström, som närmast kommer från Bjurfors.
– Det här känns verkligen som att hitta hem i karriären. Det är väldigt inspirerande att få erbjuda mina kunder marknadens bästa och mest personliga mäklartjänst. säger Liselott Åström.

Försäljningschef Emma Ramberg välkomnar henne med öppna armar.
– Liselott är en välkänd mäklarprofil i Malmö och hennes rutin, hängivenhet och yrkesskicklighet kommer att stärka våra framgångsrika team i Malmö ytterligare, säger Emma Ramberg.

Liselott Åström utgår från mäklarkontoret på Hyllie med start 1 februari.

Liselott Åström, fastighetsmäklare
E-post: liselott.astrom@croisette.se

Emma Ramberg, försäljningschef
E-post: emma.ramberg@vaningen.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Våningen & Villan Fastighetsförmedling har sedan starten 1998 fått tiotusentals bostäder sålda. Sedan maj 2022 är Våningen & Villan en del av Croisette-koncernen.

Emma Ramberg

Sales Director Residential Croisette 0731-44 43 45 Emma Ramberg